اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فجر3/به مناسبت دهه فجر

مسابقات قرآن کارمندان بسیجی قزوین برگزار می‌شود

مسئول سازمان بسیج کارمندی استان قزوین از برگزاری مسابقات قرآن در بین کارمندان این استان به مناسبت دهه مبارک فجر سال جاری خبر داد.

مسابقات قرآن کارمندان بسیجی قزوین برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، محمداسماعیل طاهرخانی بعد از ظهر امروز به مناسبت گرامیداشت دهه مبارک فجر در نشست با خبرنگاران رسانه‌های جمعی استان اظهار کرد: در این ایام یک دوره مسابقات قرآن ویژه کارمندان استان در دو رشته قرائت و حفظ یک جزء قرآن کریم برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه خواهران و برادران کارمند می‌توانند در این مسابقات شرکت کنند، افزود: تاکنون 122 نفر در رشته قرائت و 42 نفر در رشته حفظ یک جزء در سطح استان ثبت نام کرده‌اند.

مسئول سازمان بسیج کارمندی استان قزوین ادامه داد: رقابت خواهران روز یکشنبه 13 بهمن ماه در امامزاده حلیمه خاتون (ع) و رقابت برادران نیز در همین روز در امامزاده حسین (ع) قزوین برگزار می‌شود.

طاهرخانی با بیان اینکه 30 بهمن ماه پایگاه بسیج کارمندی در همه شهرداری‌ها، بخشداری‌ها و فرمانداری‌های استان افتتاح می‌شود، اضافه کرد: همچنین در این ایام ادارات کل بازرسی و نیز نوسازی و تجهیز مدارس قزوین نیز صاحب پایگاه مقاومت می‌شوند.

مسئول سازمان بسیج کارمندی استان قزوین تصریح کرد: در دهه مبارک فجر اعضای این سازمان به منظور تجدید بیعت با مقام معظم رهبری با نماینده ولی فقیه در استان دیدار می‌کنند و نام و یاد شهدا نیز در بسیج ادارات گرامی داشته می‌شود.

وی عنوان کرد: همچنین سلسله نشست‌هایی با موضوعات گوناگون نظیر تبیین استکبارستیزی در گفتمان رهبری، امر به معروف و نهی از منکر و سبک زندگی اسلامی بخش دیگری از برنامه‌های این سازمان در ایام یاد شده است.

مسئول سازمان بسیج کارمندی استان قزوین بیان داشت: در دهه فجر امسال علاوه بر برگزاری مسابقات فرهنگی ورزشی، اعضای این سازمان در تمام شهرستان‌های استان به بیماران نیازمند، خون اهدا می‌کنند.

طاهرخانی بیان کرد: هر سال توجه دشمن به راهپیمایی 22 بهمن است تا حضور مردم یا دلسردی آنان از نظام جمهوری اسلامی را بررسی کند؛ اما با آگاهی مردم همواره حضور آنان در صحنه گسترده بوده است.

مسئول سازمان بسیج کارمندی استان قزوین اظهار کرد: این حضور امسال نیز همچون همیشه در جای جای میهن اسلامی تجلی می‌یابد و کارمندان استان قزوین نیز همگام با دیگران با شوری گسترده‌تر و حضوری آگاهانه در راهپیمایی حضور پیدا می‌کنند تا لبیک خود را به گوش رهبر معظم انقلاب برسانند.

وی عنوان کرد: دهه فجر پدیده منحصربه‌فردی در دنیاست؛ چراکه انقلاب در دیگر کشورها مدت کوتاهی پس از به وجود آمدن بی‌رنگ می‌شود؛ اما در ایران مردم همواره در صحنه حضور دارند.

مسئول سازمان بسیج کارمندی استان قزوین ادامه داد: انقلاب اسلامی نقاط قوتی دارد که یکی از آنها غلبه بر چالش‌هایی است که دشمن از بدو انقلاب با ایجاد آنها در مسیر انقلاب سعی در سرنگونی نظام داشت.

طاهرخانی گسترش خدمات کمی و کیفی به مردم را از دیگر نقاط قوت نظام عنوان کرد و ادامه داد: پیشرفت‌های علمی در زمینه صنعت هسته‌ای، نانو، پزشکی، سلول‌های بنیادی و بسیاری عرصه‌های دیگر نیز بخش دیگری از این نقاط قوت محسوب می‌شود؛ به طوری که ایران در تعداد مقالات ثبت شده در ISI در دنیا رتبه 16 و در منطقه رتبه نخست را به خود اختصاص داده است.

مسئول سازمان بسیج کارمندی استان قزوین یادآور شد: ارتقای کیفی مراکز دانش در شرایط تحریم افتخار بزرگی است که با همت مردم، دانشمندان و دلسوزان نظام حاصل شده است.

انتهای پیام/77011/غ40/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول