اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر سابق جهاد کشاورزی کاشان:

ایجاد کشاورزی پایدار اولویت اول کاشان است

مدیر سابق جهاد کشاورزی کاشان، از ایجاد کشاورزی پایدار به عنوان اولویت اول این شهرستان نام برد.

ایجاد کشاورزی پایدار اولویت اول کاشان است

به گزارش خبرگزاری فارس از کاشان، عباس ذیلایی ظهر امروز در آئین تودیع و معارفه مدیر جهاد کشاورزی این شهرستان، ضمن ارائه گزارشی از عملکرد دو ساله فعالیت خود، بر ایجاد کشاورزی پایدار به عنوان اولویت اول این شهرستان تأکید کرد و اظهار داشت: این منطقه در بخش گردشگران کشاورزی سالانه پذیرای نزدیک به 6 میلیون گردشگر در مراسم گل‌چینی و گلابگیری است.

وی همچنین تولید یک سوم ماهیان زینتی کشور در کاشان، انتخاب کارآفرینان نمونه کشور در بخش‌های مختلف کشاورزی، تولید 30 درصد تخم‌مرغ  و 10 درصد گوشت سفید استان اصفهان در کاشان، دومین شهر استان به لحاظ تعدد قنوات بعد از نائین، شناسایی طرح‌های محرک، شهرک گلخانه‌ای، احداث کارخانه شیرخشک را از جمله استعدادهای شهرستان کاشان در بخش کشاورزی برشمرد.

ذیلایی تولیدات بخش کشاورزی کاشان در سال 90 را 200 هزار تن اعلام و خاطرنشان کرد: بر اساس برنامه چشم‌انداز 1404 کاشان این میزان تولیدات محصولات کشاورزی بدون افزایش آب به 500 هزار تن افزایش می‌یابد.

مدیر جدید جهاد کشاورزی شهرستان کاشان نیز در این مراسم، میانگین عمر خدمت مدیران جهاد کشاورزی کاشان را 30 ماه دانست و بیان داشت: این امر بیانگر این است مسئولیت‌ها برای هیچ مدیری پایدار نمی‌ماند.

مجید کافی‌زاده افزود: شریف‌ترین مردم ما کشاورزان و دامپروران هستند که این قشر از جامعه شایسته خدمات بیشتری هستند که ما باید برای تمامی هم و غم خود را در راه خدمت به آنان صرف کنیم.

احمد صفی معاون برنامه‌ریزی و امور اقتصادی سازمان جهاد کشاورزی استان اصفهان در پایان این مراسم که با حضور فعالان عرصه کشاورزی کاشان در سالن اجتماعات جهاد کشاورزی این شهرستان برگزار شد، ضمن تقدیر و تجلیل از خدمات ارزشمند عباس ذیلایی، مجید کافی‌زاده را به عنوان مدیر جدید جهاد کشاورزی معرفی کرد.

انتهای پیام/2406/ک30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول