اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس ورزش و جوانان پلدختر عنوان کرد

مشکلات مالی سد راه پیشرفت ورزش در پلدختر

رئیس اداره ورزش و جوانان پلدختر گفت: متاسفانه مسائل و مشکلات مالی سد بزرگی در راه پیشرفت این شهرستان در عرصه‌های ورزشی شده است.

مشکلات مالی سد راه پیشرفت ورزش در پلدختر

به گزارش خبرگزاری فارس در پلدختر، امیدعلی کائیدی در نشست با خبرنگاران اظهار داشت: متاسفانه در دو سال گذشته تاکنون به دلیل مشکلات اقتصادی و نبود اعتبارات، هیئت‌های ورزشی شهرستان پلدختر وضعیت خوبی ندارند.

وی با بیان این‌که ورزش شهرستان پلدختر به یک میلیارد و 600 میلیون ریال اعتبار نیاز دارد، گفت: اگر این مبلغ در اختیار این اداره قرار بگیرد، به تقویت ورزش شهرستان کمک خوبی می‌شود.

کائیدی یاد‌آور شد: در صورت تامین این میزان اعتبار، جهش خوب و قابل قبولی در رشته‌های مختلف ورزشی در پلدختر صورت می‌گیرد.

وی افزود: در شهرستان پلدختر 5 هزار ورزشکار در قالب 30 هیئت ورزشی فعالیت دارند، که این تعداد ورزشکار در سطح ملی و بین‌المللی مطرح هستند.

رئیس اداره ورزش و جوانان پلدختر گفت: از این تعداد ورزشکار 2 هزار نفر به صورت سازمان‌یافته و بیمه شده و مابقی نیز به صورت غیر سازماندهی و بدون بیمه مشغول فعالیت هستند.

کائیدی با بیان این‌که بودجه ورزشی کشور به صورت میلیاردی دراختیار دو باشگاه پرطرفدار فوتبال (استقلال و پرسپولیس) قرار دارد، گفت: این مسئله باعث عدم توسعه ورزش در سایر مناطق کشور شده است.

وی شهرستان پلدختر را شهرستانی با داشتن ظرفیت‌ها و استعدادهای خوب ورزشی توصیف کرد و افزود: این شهرستان با داشتن پتانسیل و قابلیت در رشته‌های مختلف ورزشی به ویژه کشتی، فوتبال، فوتسال و ورزش‌های رزمی توانایی این را دارد که به عنوان قطب ورزشی در کشور شناخته شود.

کائیدی با اشاره به توانمندی‌های ورزشکاران پلدختری در رقابت‌های مختلف افزود: علی‌رغم نبود امکانات و مسائل و مشکلات مالی، جوانان شهرستان پلدختر با داشتن تعصب و غیرت خوب توانسته‌اند، در رقابت‌های کشوری و برون‌مرزی ورزشی در رشته‌های مختلف موفق باشند.

وی تصریح کرد: بودجه هیئت‌های ورزشی مستقل و ربطی به اداره‌های ورزش ندارد، بودجه فعالیتی هیئت‌های ورزشی از طریق سازمان ورزش و جوانان به صورت متمرکز واریز می‌شود.

رئیس ورزش و جوانان پلدختر گفت: این اداره برای حمایت از این هیئت‌های ورزشی امکانات و سالن‌های ورزشی را به صورت رایگان در اختیار ورزشکاران قرار داده است.

وی خاطرنشان کرد: این اداره توانسته است، از طریق کمک اداره کل ورزش استان طی دو مرحله مبلغ 70 میلیون ریال به هیئت‌های ورزشی این شهرستان کمک کند.

انتهای خبر/85001/ط30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول