اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر عامل شرکت برق منطقه‌ای گیلان:

قدرت تولید برق گیلان به بیش از 2000 مگاوات رسید

مدیر عامل شرکت برق منطقه‌ای گیلان گفت: اکنون قدرت تولید برق در گیلان به حدود 2 هزار و 800 مگاوات رسیده است که تقریباً سه برابر مصرف استان است.

قدرت تولید برق گیلان به بیش از 2000 مگاوات رسید

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، کریم آزادگان امروز در مراسم سوگند کارکنان جدیدالاستخدام شرکت برق منطقه‌ای گیلان گزارشی از میزان تولید و مصرف برق در کشور را ارائه کرد.

وی با بیان اینکه قبل از انقلاب 7 هزار مگاوات قدرت منصوبه در کشور داشتیم، اظهار کرد: با پایان جنگ تحمیلی موظف شدیم شبکه‌های تولید برق را سرپا نگه داریم و با برنامه‌ریزی درست پاسخگوی نیازهای جامعه باشیم.

این مسئول با اشاره به اینکه در دوران جنگ تحمیلی قدرت تولید برق را به 13 هزار مگاوات رساندیم، افزود: پس از این دوران، وزارت نیرو دو هدف بزرگ شامل تربیت نیروی انسانی معتقد، ماهر و متخصص و توسعه صنعت برق برای تامین نیاز بخش‌های صنعتی، کشاورزی، خانگی و خدمات عمومی را پیگیری کرد.

وی رسیدن به خودکفایی و کاهش وابستگی صنعت برق به خارج از کشور را از دیگر وظایف شرکت برق عنوان کرد و افزود: با تلاش زیاد توانستیم قدرت تولید برق را به حدود 70 هزار مگاوات برسانیم.

آزادگان تمام شغل‌ها و پست‌های سازمانی در صنعت برق را مهم و حساس خواند و ادامه داد: کمترین غفلت موجب ایجاد خسارت‌های سنگین در این صنعت می‌شود.

وی وجود افراد متخصص و متعهد در صنعت برق را از جمله ویژگی‌های این شرکت برشمرد و تصریح کرد: این نیروهای متخصص با استفاده از منابعی که در اختیار آنها است به نحو صحیح و درست در راستای خدمتگزاری شایسته به مردم کشورمان هزینه می‌کنند.

به گفته مدیر عامل شرکت برق منطقه‌ای گیلان، فرهیخته‌ترین، متخصص‌ترین و با دانش‌ترین افراد در شرکت برق منطقه‌ای گیلان مشغول به خدمت هستند.

وی با ابراز نارضایتی از فرآیند طولانی مدت استخدام کارکنان شرکت برق گیلان یادآور شد: وزارت نیرو یکی از وزارتخانه‌های سرافراز کشور است.

آزادگان این افتخار و بالندگی را به خاطر وجود منابع انسانی ارزشی، متعهد و متخصص دانست.

وی میزان تولید برق در گیلان قبل از انقلاب را 450 مگاوات برق ذکر کرد و گفت: اکنون قدرت تولید برق در گیلان به حدود 2 هزار و 800 مگاوات رسیده است که تقریباً سه برابر مصرف استان برق تولید می‌کنیم.

مدیر عامل شرکت برق منطقه‌ای گیلان خاطرنشان کرد: امیدواریم کارکنان نیز با راستی، درستکاری و صداقت و اجتناب از مسائل حاشیه‌ای بتوانید موجب هم‌افزایی بیشتر در صنعت برق شوند.

به گزارش فارس، 132 نفر از افراد جدیدالاستخدام امروز مراسم سوگند را در شرکت برق منطقه‌ای گیلان برگزار و فعالیت خود را آغاز کردند.

انتهای پیام/2300/ی30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول