اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره دامپزشکی اهواز خبر داد

پلمب کارخانه خوراک دام و طیور در اهواز

رئیس اداره دامپزشکی اهواز از پلم کارخانه خوراک دام و طیور در این شهرستان خبر داد.

پلمب کارخانه خوراک دام و طیور در اهواز

رضا اسدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اهواز از پلمب یک کارخانه خوراک دام و طیور در این شهرستان خبر داد و اظهار کرد: با توجه به اهمیت و جایگاه بهداشت خوراک دام و طیور در بهره‌وری اقتصادی دامداری‌ها، سلامت دام و در نهایت نقش بر جسته آن در بهداشت عمومی جامعه دامپزشکی از سال‌های ساماندهی و بازرسی از کارخانجات خوراک دام و طیور را در دستور کار خود دارد.

وی افزود: در همین راستا با هرگونه تولیدکننده خوراک دام و طیور غیرمجاز فاقد پروانه برخورد جدی و قانونی خواهیم کرد.

رئیس اداره دامپزشکی اهواز تصریح کرد: پیرو بازرسی‌های صورت گرفته، کارشناسان دامپزشکی از مراکز مرتبط با خوراک دام و طیور، یکی از شرکت‌های نگهداری و تولیدکننده در این زمینه به‌دلیل نواقص متعدد، نداشتن پروانه بهداشتی و همچنین مسئول فنی بهداشتی پلمب شد.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه شرکت مذکور به تذکرات و اخطاریه‌های صورت گرفته از جانب اداره دامپزشکی در مهلت تعیین شده ترتیب اثری نداده و اقدامی از جانب شرکت برای رفع نواقص  موجود صورت نپذیرفت به درخواست اداره دامپزشکی اهواز و با دستور مراجع قضایی دستور پلمب صادر شد.

اسدی در پایان از دامداران و مرغداران خواست که خوراک دام، طیور و آبزیان مورد نیاز خود را از مراکز مجاز و تحت نظارت دامپزشکی تهیه کنند و در صورت مشاهده هرگونه تخلف بهداشتی در مراحل تولید، توزیع و عرضه فرآورده‌های خام دامی مراتب را با شماره تلفن 1512 به دامپزشکی اطلاع داده تا در اسرع وقت کارشناسان این اداره کل اقدامات لازم  را انجام دهند.

انتهای پیام/72001/ع30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول