اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر حوزه‌ علمیه خواهران تاکید کرد

لزوم بهره‌گیری از همه ظرفیت‌ها برای ارتقای ‌سطح حوزه‌های علمیه خواهران

مدیر حوزه‌ علمیه خواهران ضرورت بهره‌گیری از همه ظرفیت‌ها برای ارتقای سطح حوزه‌های علمیه خواهران را مورد تاکید قرار داد و گفت: از جمله نکاتی که باید از سوی مدیران استانی مورد توجه قرار گیرد طرح آمایش سرزمینی است.

لزوم بهره‌گیری از همه ظرفیت‌ها برای ارتقای ‌سطح حوزه‌های علمیه خواهران

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، حجت‌الاسلام والمسلمین محمودرضا جمشیدی پیش از ظهر امروز در اجلاس فصلی مدیران مدارس استانی حوزه علمیه خواهران در سخنانی گفت: در انجام مسئولیت‌ها باید به مقوله درایت و تدبیر به عنوان ارکان اصلی توجه داشت چراکه بدون این 2، دستیابی به اهداف میسر نخواهد شد.

وی مهم‌ترین خط مشی حوزه‌های علمیه خواهران را سربازی امام زمان (عج) دانست و ادامه داد: نباید هیچ‌گاه ذره‌ای از این مسئولیت‌ها و خط مشی‌ها فاصله بگیریم.

مدیر حوزه‌های علمیه خواهران در ادامه با اشاره به سیاست‌های حوزه‌های علمیه عنوان کرد: سه سیاست اصلی حوزه شامل حفظ، ترمیم و بالندگی است و در راستای اجرای این سیاست‌ها باید ضمن برطرف کردن نقاط ضعف، در مسیر رشد و پیشرفت حرکت کرد.

وی با اشاره به تشکیل مدیریت‌های استانی در حوزه‌های علمیه خواهران خاطرنشان کرد: باید در این شرایط اشتباهات را به کمترین میزان رساند چراکه دیگر فرصت آزمون و خطا در اداره امور نیست.

جمشیدی ضرورت بهره‌گیری از همه ظرفیت‌ها برای ارتقای سطح حوزه‌های علمیه خواهران را مورد تاکید قرار داد و تصریح کرد: از جمله نکاتی که باید از سوی مدیران استانی مورد توجه قرار گیرد طرح آمایش سرزمینی است.

وی با اشاره به اینکه باید هیئت امنای مدارس علمیه فعالیت داشته باشند، گفت: اگر می‌خواهیم حوزه‌های علمیه مستقل باشند باید هیئت امنا فعالیت خود را افزایش داده و در این مسیر از ظرفیت خیرین نیز بهره بگیرند.

مدیر حوزه‌های علمیه خواهران با اشاره به اینکه برنامه‌ریزی‌ها باید همراه با نظارت باشد، گفت: باید با مدارس علمیه برادران همکاری و تعامل داشته و در عین حال فعالیت‌ها را به صورت مستقل دنبال کرد.

انتهای پیام/2258/م20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول