اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری:

امام خمینی احیاگر اسلام در ایران بود

نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری گفت: اگر امام خمینی نبود نامی از اسلام در ایران وجود نداشت.

امام خمینی احیاگر اسلام در ایران بود

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، ماموستا حسام‌الدین مجتهدی‌ ظهر امروز در پنجمین جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان سنندج اظهار کرد: همه ما مسئولیت‌های مهمی بر عهده داریم.

وی با بیان اینکه انسان باید تلاش خود را به منظور رشد دینی افزایش دهد گفت: خالق ما تمام انسان‌ها را به یگانگی و وحدت دعوت می‌کند.

رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان سنندج با اشاره به وجود دانشگاه در بیشتر شهرستان‌های استان اظهار کرد: این موفقیت در گذشته وجود نداشت و امروز به برکت انقلاب اسلامی، دستاوردهای بزرگی حاصل شده است.

ماموستا مجتهدی تصریح کرد: اگر امام خمینی نبود نامی از اسلام در ایران وجود نداشت و همانگونه که انگلیس پرتدلیس چادر را از سر زن ایرانی برداشت و به مردم اسائه ادب می‌کرد این رویه خود را ادامه می‌داد.

‌وی با اشاره به اینکه دشمنان مخالف حکومت اسلامی و مروج حکومت انسانی هستند گفت: قصد آنها از بین بردن تمام ادیان و بویژه دین مبین و آسمانی اسلام است.

رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان سنندج با اشاره به امنیت موجود در کشور ما تصریح کرد: این موهبت ناشی از اقتدار و توان بالای نیروهای نظامی و انتظامی ما در برقراری آرامش در جامعه است.

وی افزود: برخلاف کشور ما در بسیاری از کشورهای دیگر جهان، مسلمانان به سهولت مورد بی‌احترامی و قتل و غارت قرار می‌گیرند و قربانی ناامنی‌های موجود می‌شوند.

ماموستا مجتهدی با بیان اینکه خداوند به ما رهبری با تدبیر و دانش داده است اظهار کرد: تمام هم و غم ایشان، ترویج کلام آسمانی و عمل به فرائض دینی است.

رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان سنندج در ادامه به موضوع توسعه فرهنگ سلامت در جامعه پرداخت و گفت: برخی مسافرخانه‌های بین راهی مسائل بهداشتی را رعایت نمی‌کنند که باید این موضوع مورد توجه قرار بگیرد.

وی خواستار توجه جدی فرماندار سنندج به این نکته شد و خاطرنشان کرد: اهمیت ندادن به جزئیات موجب وهن اسلام می‌شود که برای جلوگیری از این مسئله باید عملکرد خوبی داشت.

ماموستا مجتهدی با اشاره به اینکه بزرگان دینی ما اینگونه بوده‌اند گفت: اسلام دین پاکی است و هدف آن توسعه سعه صدر، محبت، برادری و وحدت در گفتار و رفتار است.

رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان سنندج با بیان اینکه بهشت الهی با تقوا حاصل می‌شود گفت: همه تلاش کنیم در این رابطه تا جایی که می‌توانیم عمل کنیم.

در ادامه این جلسه رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان سنندج اظهار کرد: امنیت در جامعه ما همواره وجود داشته است و باید سلامت نیز همپای این موضوع افزایش یابد.

حمیدرضا گوهری افزود: باید وضعیت در بیمارستان‌ها و مراکز درمانی ما به گونه‌ای باشد که تنها دغدغه مراجعین بیماری و نه مسائل دیگر باشد.

انتهای پیام/79012/س40/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول