اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره ارشاد اسلامی شهرستان ملارد خبر داد

برگزاری پنجمین کنگره شعر از ماه تا خورشید در ملارد

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ملارد از برگزاری پنجمین کنگره شعر از ماه تا خورشید در این شهرستان خبر داد.

برگزاری پنجمین کنگره شعر از ماه تا خورشید در ملارد

به گزارش خبرگزاری فارس از ملارد، علیرضا اوژن ظهر امروز در جمع خبرنگاران گفت: این کنگره شعر در ایام دهه فجر در این شهرستان برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: در این راستا علاقمندان برای شرکت در این کنگره می‌توانند آثار خود را تا 8 بهمن‌ماه به دبیرخانه این اداره ارسال کنند.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ملارد با بیان این‌که این کنگره شامل موضوعاتی چون اهل بیت (ع)، انقلاب و بیداری اسلامی و آزاد است، افزود: شعر به عنوان هنر کهن در ایران زمین که با فرهنگ، تمدن و خرد ایرانیان عجین گشته، یکی از مهم‌ترین ابزارهای گفتمان انقلاب اسلامی و بیانگر ارزش‌های مقدس ایران اسلامی است.

وی با اشاره به این‌که هنر ایرانی و به ویژه اشعار ما یکی از محبوب‌ترین هنرها در جهان به شمار می‌رود، اضافه کرد: باید به گونه‌ای برنامه‌ریزی کنیم که هنر و شعر ایرانی بیش از پیش در جهان معرفی شود.

اوژن شعر ایرانی را بخشی از هویت ما اعلام کرد و ادامه داد: اشعار ایرانی برای همه جذاب بوده و مورد توجه بسیاری از مردم قرار گرفته است.

وی گفت: برای برگزاری این کنگره برنامه‌ریزی‌ها و اقدامات لازم انجام شده است لذا شاعران پیشکسوت و جوان با ارسال آثار برتر خود در قالب‌های کهن یا نوین می‌توانند در این کنگره شرکت کنند.

انتهای پیام/2302/ز20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول