اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در راستای مدیریت بحران در شهر‌ری برگزار شد

تشکیل جلسه مسئولان ستادهای مدیریت بحران منطقه 20 تهران و استان قم

مسئولان ستادهای مدیریت بحران منطقه 20 تهران و استان قم در راستای مدیریت بحران در شهر‌ری تشکیل جلسه دادند.

تشکیل جلسه مسئولان ستادهای مدیریت بحران منطقه 20 تهران و استان قم

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، پیش از ظهر امروز بازدید میدانی و تشکیل جلسه در پایگاه معین ستاد مدیریت بحران منطقه 20 تهران با حضور تعدادی از اعضای شورای شهر، شهرداران و مسئولان مدیریت بحران قم در راستای مدیریت بحران در شهر‌ری برگزار شد.

دبیر ستاد مدیریت بحران شهرداری منطقه 20 در حاشیه این بازدید و جلسات مشترک در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در جنوب استان تهران اظهار کرد: از آنجا که استان قم یکی از استان‌های معین پایتخت در شرایط بحرانی است از این رو بر همین اساس تاکنون 2 بازدید توسط مسئولان مدیریت شهری و استانداری قم از پایگاه معین منطقه 20 صورت گرفته است.

محسن کریمی گفت: نخستین بازدید در سال 1390 بوده که مسئولان ستاد بحران و استانداری قم در آن حضور داشتند و این دومین بازدیدی است که با حضور اعضای شورای شهر و تعدادی از مدیران شهری شهرستان قم صورت می‌گیرد.

دبیر ستاد مدیریت بحران منطقه 20 تصریح کرد: هدف از این بازدیدها لزوم آشنایی، تعامل بیشتر و به روز نمودن اطلاعات اعضاء ستاد بحران استان قم و منطقه 20 است که از روند پیشرفت در زمینه تهیه و تجهیز زیرساخت‌های مربوط به مدیریت بحران آگاه شوند.

وی با اشاره به اقدامات انجام شده توسط سازمان پیشگیری و مدیریت بحران در چند ساله اخیر گفت: تجهیز پایگاه‌های استان معین در تهران و انجام زیر ساخت‌های شهری در محل‌هایی که به عنوان محل اسکان در نظر گرفته شده است را می توان از جمله اقدامات مهم بر شمرد که باید استان‌های معین در جریان روند این پیشرفت‌ها قرار می‌گرفتند.

کریمی عنوان کرد: بازدید از پایگاه ویژه مدیریت بحران، پایگاه‌های چند منظوره، پروژه محل اسکان در بوستان جانبازان، بازدید از پایگاه معین واقع در محله 13 آبان و در نهایت تشکیل جلسه و ارائه عملکرد ستاد مدیریت بحران منطقه 20 اهم اقدامات انجام شده در این بازدید است.

مسئول ستادهای مدیریت بحران منطقه 20 تهران در پایان خاطرنشان کرد: ستاد مدیریت بحران در چند بخش فعالیت دارد که یکی از آنها لزوم آموزش مردمی، خود امدادی و دیگر امدادی در سطح محلات است که شهرداری در این باره در چند سال اخیر شروع به کار کرده است.

انتهای پیام/2462/ع30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول