اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

توسط مدیرعامل سازمان حمل‌ و نقل و ترافیک شهرداری مشهد

برنامه‌های استقبال از بهار 93 در مشهد اعلام شد

مدیرعامل سازمان حمل ‌و نقل و ترافیک شهرداری مشهد از اعلام برنامه‌ها و پروژه‌های در دستور کار در قالب طرح استقبال از بهار 93 خبر داد.

برنامه‌های استقبال از بهار 93 در مشهد اعلام شد

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد به نقل از روابط عمومی سازمان حمل‌ و نقل و ترافیک شهرداری مشهد، سیدمهدی امامی‌میبدی گفت: با نزدیک شدن به اواخر سال و فرا رسیدن سال جدید نهادهای مختلف شهری طرح‌ها و برنامه‌های مختلفی را برای استقبال از سال جدید در نظر گرفته‌اند، که این سازمان نیز به عنوان یکی از مهم‌ترین نهادهای شهری اجرای طرح‌های ویژه‌ای را مانند سال‌های گذشته در قالب طرح استقبال از بهار 93 در نظر دارد.

وی اضافه کرد: خط‌کشی معابر که از گذشته جزو اقدامات اصلی این سازمان برای شاخص‌سازی مسیر حرکتی خودروها است، به صورت طرح گسترده در سطح شهر مشهد در دستور کار قرار دارد و طبق اولویت در ابتدا معابر هسته مرکزی به انواع خط‌کشی مجهز خواهند شد و پس از آن در سایر معابر شهری و بزرگراهی این طرح طبق اولویت‌بندی اجرا می‌شود.

امامی‌میبدی ضمن اشاره به آغاز سفرهای نوروزی از اواسط اسفندماه، افزایش ساعات کار مراکز معاینه فنی خودرو را اقدامی لازم دانست و افزود: برای خدمات‌رسانی به همه شهروندانی که قصد سفر به شهرهای مختلف را دارند تمهیدات ویژه‌ای اندیشیده شده که علاوه بر راه‌اندازی مرکز معاینه فنی آزادی که چندی پیش به بهره‌برداری رسید، افزایش ساعات کاری قبل از سال جدید و همچنین شیفت‌بندی مراکز 6گانه مشهد را در ایام نوروز در دستور کار قرار داده‌ایم.

وی با بیان اینکه در این طرح ادامه ایمن‌سازی معابر شهری و بزرگراهی را با نصب تجهیزات مختلف ترافیک مانند تابلو، بشکه، گاردریل، نرده و ... در برنامه داریم، ادامه داد: در بحث تعمیر و نگهداری نیز با هماهنگی‌های انجام شده اکیپ‌های سیار این سازمان اقدام به این امر خواهند کرد.

امامی‌میبدی افزود: در این طرح علاوه بر اقدامات مدیریتی و نظارتی بر حمل‌ و نقل سطح شهر، مرکز کنترل ترافیک این سازمان نیز برنامه‌ریزی کامل را برای مدیریت تقاطع‌های هسته مرکزی شهر در خصوص بهینه‌سازی زمان‌بندی مناسب به انجام رسانده است.

مدیرعامل سازمان حمل‌ و نقل و ترافیک شهرداری مشهد در پایان ضمن اشاره به این موضوع که موارد اشاره شده گوشه‌ای از طرح‌های ویژه بهار امسال است، گفت: امیدواریم با اجرای این طرح‌ها و همچنین همکاری همه شهروندان بتوانیم علاوه بر ایجاد بستر مناسب برای تردد بهتر خودروها و روانی ترافیک گامی مؤثر برداریم.

انتهای پیام/2202/ز/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول