اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو شورای شهر اصفهان:

شهرداری اصفهان در بحث تکریم ارباب رجوع موفق نبوده است

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: شهرداری اصفهان در بحث تکریم ارباب رجوع موفق نبوده است و تکریم ارباب رجوع باید در شأن مردم باشد.

شهرداری اصفهان در بحث تکریم ارباب رجوع موفق نبوده است

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، عباس حا‌ج‌رسولیها پیش از ظهر امروز در نطق پیش از دستور جلسه علنی شورای اسلامی شهر با بیان اینکه در آستانه دهه فجر و سی‌ و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران قرار داریم، اظهار کرد: عزت و اقتداری که در دنیا پیدا کرده‌ایم به عنوان یکی از ویژگی‌هایی بوده که انقلاب به دست آورده است.

وی با اشاره به اینکه 8 سال جنگ بر ما تحمیل شد و ما دفاع کردیم، اضافه کرد: اما ملت ما و اصفهانی‌ها با استواری در مقابل دشمنی‌های دشمنان ایستادند و پیروزی را برای کشور رقم زدند.

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان با تاکید بر اینکه اصفهانی‌ها در بازسازی مناطق جنگی نقش قابل توجهی داشته و در تمام صحنه‌ها حضور داشته‌اند، تصریح کرد: پس از جنگ تحمیلی نیز فضایی برای سازندگی در کشور ایجاد شد و اصفهانی‌ها با تمام توان خود در سازندگی کشور تلاش کردند.

وی با بیان اینکه دشمنان ایران پس از جنگ تحمیلی تحریم‌ها را بر ما وارد کردند، اضافه کرد: اما ملت ایران طی 35 سال گذشته اقدامات خوبی را در کشور انجام دادند.

حاج‌رسولیها با اشاره به اینکه شهرداری اصفهان در دوران فعالیت شورایی عملکرد خوبی در سطح شهر داشته است، تاکید کرد: نظافت شهر اصفهان یکی از ویژگی‌های مهم و بارز این شهر است و این ویژگی در معرض دید مردم قرار دارد.

وی با تاکید بر اینکه در بحث توسعه فضای سبز نیز در اصفهان اقدامات خوبی صورت گرفته است، افزود: سبزینگی اصفهان و حفظ و توسعه فضای سبز از ویژگی‌های بارز کلان‌شهر اصفهان به شمار می‌رود.

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان با بیان اینکه در ارتباط با پروژه‌های عمرانی هر ساله اقدامات خوبی در اصفهان صورت می‌گیرد، گفت: شورای اسلامی شهر اصفهان طی ده سال فعالیت شورایی خود حدود 2830 مصوبه داشته است که حدود 400 مورد از این مصوبات عمرانی بوده است.

وی با اشاره به اینکه 475 مورد از این مصوبات تشکیلاتی 103 مورد مربوط به مباحث حمل‌ و نقلی و یک‌هزار مورد از این مصوبات نیر مربوط به مباحث اقتصادی است.

حاج‌رسولیها اظهار کرد: 425 مورد از این مصوبات فرهنگی، 325 مورد از مصوبات تلفیقی و 102 مورد از مصوبات دو فوریتی بوده است.

این مسئول با بیان اینکه در حال حاضر نیز بودجه 2200 میلیارد تومانی شهرداری برای تصویب شورای شهر ارسال شده است ادامه داد: درصد بالایی از این بودجه به انجام پروژه‌های عمرانی اختصاص دارد.

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان با تاکید بر اینکه هر ساله پروژه‌های عمرانی بسیاری در سطح شهر اجرا می‌شود، تصریح کرد: توسعه معابر شهری با احداث 132 خیابان و احداث و ساماندهی 48 پل و تقاطع غیرهمسطح از جمله مهمترین پروژه‌های اجرایی شهرداری در اصفهان است.

وی با بیان اینکه احداث 80 مکان فرهنگی،‌ تفریحی و ورزشی در سطح شهر از مهمترین اقدامات شهرداری است،بیان کرد: احداث خط یک مترو که در حال تکمیل است و پروژه مرکز همایش‌های بین‌المللی نیز از اقدامات مهم عمرانی شهرداری در اصفهان تلقی می‌شود.

حاج رسولیها تاکید کرد: ایجاد بازارهای کوثر در سطح شهر و توسعه و تجهیز سازمان آتش‌نشانی از مهمترین برنامه‌های شهرداری در اصفهان است.

وی گفت: شهرداری اصفهان در بحث تکریم ارباب رجوع موفق نبوده است و تکریم ارباب رجوع باید در شأن مردم باشد.

انتهای پیام/63004/ل30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول