اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول تعلیم و تربیت بسیج اصناف شاهرود:

دشمنان از اتحاد جهان اسلام وحشت دارند

مسئول تعلیم و تربیت بسیج اصناف شاهرود گفت: دشمنان از اتحاد جهان اسلام و مسلمانان ترس دارند؛ چرا که قدرت مسلمانان در بعد مادی و معنوی بسیار بالاست.

دشمنان از اتحاد جهان اسلام وحشت دارند

به گزارش خبرگزاری فارس از استان سمنان، حجت‌الاسلام سیدحسین موسویان پیش از ظهر امروز در گردهمایی بسیجیان که در مسجد قلعه‏نو بازار شاهرود برگزار شد، در سخنانی با اشاره به آیات قرآن کریم در خصوص موضوع وحدت اظهار داشت: در قرآن و پیامبر اسلام، بر امر وحدت مسلمانان تأکید فراوان کردند و قرآن داستان‏های فراوانی را از اتحاد امت‌های گذشته برای عبرت ما بیان کرده است.

وی افزود: موسی بن عمران از برادرش هارون پرسید که چرا گذاشتی بنی اسرائیل بت‌پرست شوند، وی پاسخ داد من ترجیح دادم بت پرست باشند؛ اما اختلافی بین آنها نباشد.

موسویان تصریح کرد: موضوع اتحاد امری مهم و حیاتی برای هر جامعه‌ای است و سبب می‌شود برابر دشمنان خود نفوذناپذیر شود و پیشرفت و تعالی همه جانبه به دست آورد.

مسئول تعلیم و تربیت بسیج اصناف شاهرود خاطر نشان کرد: ما در جهان تقریباً یک میلیارد نفر مسلمان داریم و 80 درصد نقاط استراتژیک و ارزشمند جهان در اختیار مسلمانان است.

وی بیان کرد: با این همه، هنوز مسلمانان در جهان مورد تهاجم هستند و مسلمانان میانمار کشته می‌شوند و مردم فلسطین آواره هستند؛ چرا این‏گونه است.

موسویان جواب را در اتحاد و وحدت دانست و گفت: وقتی وحدت و اتحاد نباشد، دشمنان در صفوف جامعه اسلامی رخنه می‌کنند و بر مسلمان مسلط می‌شوند و آنگاه دیگر پشیمانی سودی ندارد.

استاد دانشگاه شاهرود تأکید کرد: اتحاد امت اسلامی گمشده امروز ماست که باید با وحدت و تفاهم و همدلی این اتحاد را در امت اسلام برقرار کنیم تا بتوانیم از قدرت بزرگ اسلام در برابر دشمنان و مستکبران استفاده کنیم.

وی اظهار کرد: دشمنان از وحدت ما می‌ترسند؛ چرا که قدرت اسلام را می دانند و برای همین با اختلاف و تشکیک در صفوف امت اسلام تلاش می‌کنند این قدرت را بی‏اثر کنند و از آن به نفع خود استفاده کنند.

انتهای پیام/74007/ی30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول