اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو شورای شهر نوشین‌شهر:

راه‌اندازی اداره برق در نوشین‌‌شهر ضروری است

عضو شورای اسلامی شهر نوشین‌شهر گفت: راه‌اندازی اداره برق در نوشین‌شهر یک ضرورت جدی قلمداد می‌شود.

راه‌اندازی اداره برق در نوشین‌‌شهر ضروری است

پیام نوزاد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: راه‌اندازی اداره برق در نوشین‌شهر یا ایجاد باجه این اداره یک ضرورت اساسی است، زیرا از قطع و وصل متوالی برق به معنای واقعی به ستوه آمده و در زندگی روزمره، کارهای اداری، امور تحصیلی و ... به معنای واقعی دچار مشکلات جدی می‌شوند.

وی با اشاره به قطع و وصل متوالی برق در طول روز تلاش برای رفع این مشکل را از مقامات استانی خواستار شد و ادامه داد: برق موردنیاز این منطقه از طریق ارومیه تامین می‌شود، بنابراین از مسئولان ارومیه انتظار مساعدت و همکاری داریم.

نوزاد به انتخاب پیمان دلیری به عنوان شهردار جدید نوشین‌شهر اشاره کرد و اظهار داشت: برای اینکه مسئولان اعم از متولیان دستگاه‌های اجرایی، اعضای شورای شهر و شهردار در انجام مسئولیت‌های محوله توفیق لازم را به دست آورند، باید فضایی مملو از همدلی و همکاری صورت گیرد.

وی تشکیل جلسات متوالی با اعضای شورای اسلامی شهر ارومیه را خواستار شد و اظهار داشت: علاوه بر قطع و وصل ممتد برق درارتباط با فاضلاب شهر و گازکشی نیز مشکلاتی وجود دارد به طوری که تعدادی از واحدهای مسکونی در حریم لوله گاز قرار گرفته‌اند ولی شرکت گاز نسبت به توسعه دامنه خدمات اقدام نمی‌کند.

انتهای پیام/61002/صا20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول