اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با دهه فجر صورت می‌گیرد

برپایی چادرهای سلامت هلال احمر در مسیرهای پرتردد همدان

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان همدان از برپایی چادرهای سلامت در ایام‌الله دهه فجر در مسیرهای پرتردد استان خبر داد.

برپایی چادرهای سلامت هلال احمر در مسیرهای پرتردد همدان

حمید ره‌انجام امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان با اشاره به فرارسیدن دهه مبارک فجر اظهار داشت: شعب 9گانه جمعیت هلال احمر استان همدان با آذین‌بندی و چراغانی به استقبال این ایام فرخنده خواهند رفت.

وی با بیان اینکه شعب جمعیت در سراسر استان «گالری خیرین» را افتتاح و در معرض بازدید عموم قرار خواهند داد، خاطرنشان کرد: این گالری نمایشگاهی از هنرها و صنایع دستی داوطلبان و خیرین در کنار نمایشگاه عکسی از فعالیت‌های امدادگران، جوانان، داوطلبان و پرسنل جمعیت هلال احمر استان خواهد بود.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان همدان از اجرای مسابقات فرهنگی و هنری با محوریت انقلاب اسلامی و تشکیل هسته‌های پژوهشی داوطلبان با هدف شناخت بیشتر آموزه‌های اسلامی خبر داد.

وی افزود: هر شعبه جمعیت هلال احمر استان همدان جشن پیروزی انقلاب اسلامی را نیز برگزار می‌کند.

ره‌انجام از شرکت پزشکان و پیراپزشکان داوطلب در برنامه‌های دهه فجر این جمعیت سخن گفت و ابراز داشت: پذیرش رایگان بیماران نیازمند به فیزیوتراپی، ویزیت عمومی و ارائه خدمات پاراکلینیکی شامل تزریقات، پانسمان، تست قندخون، کنترل فشارخون و کمک‌های اولیه بهداشتی با 50 درصد تخفیف، از سوی این افراد صورت خواهد گرفت.

وی به برپایی چادرهای سلامت در ایام‌الله دهه فجر در مسیرهای پرتردد استان اشاره کرد و از حضور پرشور و داوطلبانه امدادگران، جوانان، داوطلبان و کارکنان جمعیت هلال احمر استان همدان در راهپیمایی 22 بهمن همچون سال‌های گذشته خبر داد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان همدان ابراز داشت: ایستگاه‌های سلامت در مسیرهای راهپیمایی 22 بهمن نیز مستقر خواهند بود.

وی با اشاره به برنامه‌های در نظر گرفته شده برای جمعیت مستقر در روستاهای استان گفت: اجرای طرح داوطلب کار روستا با هدف شناسایی خانواده‌های نیازمند روستایی و ارائه خدمات به آن‌ها، راه‌اندازی خانه‌های داوطلب روستایی با هدف عضوگیری و جذب اعضای داوطلب بومی، اعزام کاروان سلامت به روستاهای محروم و برگزاری طرح جهاد فجر از دیگر برنامه‌های تدارک دیده شده‌ برای روستاییان است.

انتهای پیام/89034/س30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول