اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

پیروزی مقابل تیم کات شاهرود

صعود تیم هندبال کاشان به لیگ برتر مسجل شد

سرمربی تیم هندبال سازمان رفاهی تفریحی شهرداری کاشان گفت: پیروزی این تیم مقابل تیم کات شاهرود، مقام نایب قهرمانی و صعود به مرحله نهایی را برای تیم کاشان در دو هفته باقی مانده به پایان بازی‌ها مسجل کرد.

صعود تیم هندبال کاشان به لیگ برتر مسجل شد

مهدی دوست امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در کاشان با اشاره به پیروزی تیم هندبال سازمان رفاهی شهرداری کاشان مقابل کات شاهرود اظهار داشت: دیدار این دو تیم به دلیل نیاز تیم سازمان رفاهی کاشان به پیروزی در این دیدار و صعود زودهنگام آن به مرحله نیمه نهایی، از حساسیت زیادی برخوردار بود.

وی افزود: تیم هندبال سازمان رفاهی تفریحی شهرداری کاشان در این دیدار ابتدا حریف را دستکم گرفتند و اختلاف گل‌های دو تیم به حداقل رسید اما خیلی زود به بازی برگشتند و توانستند فاصله گل‌ها را زیاد کرده و بازی را با اختلاف زیاد به سود خود به پایان ببرند.

سرمربی تیم هندبال سازمان رفاهی تفریحی شهرداری کاشان خاطرنشان کرد: این تیم در دو بازی باقی مانده خود باید در خارج خانه به دیدار هیئت هندبال یزد و ثامن الحجج سبزوار برود که حتی در صورت شکست در دو بازی باقی مانده، صعود تیم از پیش مسجل شده است.

وی تأکید کرد: با این وجود تیم سازمان رفاهی تفریحی شهرداری کاشان در دو بازی باقیمانده خارج از خانه نیز به دو پیروزی دیگر دست می‌یابد و با عنوان قهرمانی به مرحله دوم صعود می‌کند.

دوست شانس تیم خود را در جمع شش تیم مرحله دوم برای صعود به لیگ برتر را زیاد دانست و افزود: در پایان بازی‌های مرحله مقدماتی برای مرحله نهایی بازی‌ها، نیاز به دو بازیکن باتجربه داریم تا بتوانیم با قرار گرفتن در جمع سه تیم اول به لیگ برتر صعود کنیم.

وی در پایان خواستار حمایت بیشتر مسئولان سازمان رفاهی تفریحی شهرداری کاشان برای حضور این تیم در مرحله نهایی بازی‌ها شد و یادآور شد: بازیکنان تیم سازمان رفاهی کاشان در مرحله دوم بازی‌ها با جدی گرفتن حریفان با تمام قوا به مصاف آنها می‌‌رود تا یکی از مقام‌های اول تا سوم را کسب کنند و جواز حضور در لیگ برتر را کسب کنند.

در هفته هشتم رقابت‌های لیگ دسته اول باشگاه‌های کشور دیدار دو تیم هندبال سازمان رفاهی تفریحی شهرداری کاشان و کات شاهرود در سالن رضوی کاشان برگزار شد و با برتری تیم میزبان با نتیجه 34 بر 21 به پایان رسید.

انتهای پیام/2406/ح30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول