اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار کرج:

ویژگی اصلی انقلاب اسلامی دینی و مردمی بودن است

معاون استاندار البرز و فرماندار شهرستان کرج ویژگی اصلی انقلاب اسلامی ایران را مردمی و دینی بودن آن بیان کرد.

ویژگی اصلی انقلاب اسلامی دینی و مردمی بودن است

محمد تقی ایرانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج گفت: ملت ایران با رهبری و هدایت مرجعیت معظم شیعه به ویژه بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی علیه حکومت ظلم و جور طاغوت قیام کرده و برای دست‌یابی به آزادی، استقلال و استقرار جمهوری اسلامی از هیچ فداکاری کوتاهی نکردند.

وی تصریح کرد: نتیجه این فداکاری‌ و ایثارها پیروزی انقلاب اسلامی در بهمن 57 است و این مهم در حالی محقق شد که کشورهای حامی حکومت‌های دیکتاتوری، توطئه‌های بسیاری برای ایجاد مانع در راه توسعه و پیشرفت ایران به کار بستند، اما با اتحاد و همدلی ملت ایران این توطئه‌ها خنثی شده است.

عالی‌ترین مقام اجرایی در شهرستان کرج تاکید کرد: جمهوری اسلامی با حضور گسترده مردم در مبارزات انقلابی به پیروزی رسید و تا به امروز نیز ملت ایران حامی اصلی و پشتوانه‌ای مستحکمی برای انقلاب، ولایت و کشور خود بوده‌اند.

ایرانی در پاسخ به پرسش خبرنگار فارس مبنی بر اینکه برای برگزاری آیین‌ها و مراسم‌های سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی چه برنامه‌هایی در کرج در دستور کار قرار دارد، گفت: نخستین اولویت ما حضور و مشارکت مردم در برگزاری این آئین‌ها است.

وی تصریح کرد: ویژگی اصلی انقلاب اسلامی مردم و دینی بودن آن است و برنامه‌ریزی‌ها برای این مراسم باید به صورتی انجام شود که نقش و مسئولیت اصلی بر عهده خود مردم باشد.

معاون استاندار البرز گفت: اولویت مهم دیگر این است که برگزاری مراسم‌های ویژه سالگرد پیروزی انقلاب باید با این هدف طراحی و اجرا شود که آرمان‌های اصیل انقلاب به درستی برای نسل جوان تبیین گردد.

ایرانی گفت: نسل جوان امروز دوران پربرکت زندگی امام خمینی (ره) و همچنین مبارزات پیش از انقلاب و حتی جنگ تحمیلی را به یاد ندارند، لذا فرارسیدن دهه مبارک فجر فرصت بسیار مناسبی برای انتقال ارزش‌ها و پیام اصلی انقلاب به جوانان و نوجوانان است. این مهم در جلسات مختلف به مدیران فرمانداری، دستگاه‌های اجرایی مرتبط و بالاخره اعضای ستاد گرامیداشت دهه فجر تاکید شده و به طور قطع به صورت جدی در برگزاری مراسم‌های ویژه مد نظر قرار خواهد داشت.

فرماندار شهرستان کرج تاکید کرد: تلاش بسیاری به ویژه از سوی مردم در هفته‌های گذشته برای برگزاری باشکوه مراسم‌ بزرگداشت سی و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در این شهرستان انجام شده و امیدواریم شاهد برگزاری باشکوه‌ترین مراسم دهه فجر در تاریخ نظرآباد باشیم.

انتهای پیام/2302/خ30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول