اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست برگزاری مسابقات فوتسال ادارات بیرجند خبر داد

صعود 4 تیم به مسابقات نیمه‌نهایی فوتسال ادارات بیرجند

سرپرست برگزاری مسابقات فوتسال ادارات بیرجند از پایان مرحله مقدماتی مسابقات فوتسال خبر داد و گفت: در این مسابقات 15 تیم از ادارات بیرجند حضور داشتند که طی هشت هفته از آبان‌ماه سال‌جاری به مصاف هم رفتند.

صعود 4 تیم به مسابقات نیمه‌نهایی فوتسال ادارات بیرجند

کاظم آرگینی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در بیرجند اظهار داشت: مرحله مقدماتی مسابقات فوتسال قهرمانی ادارات شهرستان بیرجند گرامیداشت هفته وحدت و هوای پاک پایان یافت.

وی افزود: در این مسابقات 15 تیم فوتسال از ادارات بیرجند در دو گروه (الف) و (ب) شرکت دارند.

سرپرست برگزاری مسابقات فوتسال ادارات بیرجند اذعان داشت: با انجام 32 بازی بین تیم‌های فوتسال در دو گروه(الف) و (ب) حاضر در مسابقات قهرمانی ادارات بیرجند، چهار تیم به مرحله نیمه نهایی راه پیدا کردند.

آرگینی به آخرین رقابت تیم‌های فوتسال قهرمانی ادارات بیرجند گرامیداشت هفته وحدت و هوای پاک اشاره و تصریح کرد: در مسابقات گروهی رقابت‌های دسته(الف)، دو تیم فوتسال دانشگاه بیرجند و مدیریت درمان بیرجند در مقابل هم صف‌آرائی کردند که در یک نبرد خستگی ناپذیر، دانشگاه بیرجند با نتیجه چهار بر یک حریف را از میان برداشت به مرحله نیمه نهایی صعود کرد.

وی اذعان داشت: فوتسال آتش‌نشانی به مصاف تیم آب منطقه‌ای خراسان جنوبی رفت و در پایان یک رقابت دیدنی، موفق شد با نتیجه سه بر صفر از سد حریف بگذرد.

سرپرست برگزاری مسابقات فوتسال ادارات بیرجند ادامه داد: در گروه دیگر این مسابقات دو دیدار انجام شد که در بازی نخست تیم مخابرات خراسان جنوبی به مصاف دادگستری استان رفت و موفق شد با نتیجه پنج بر دو به برتری برسد، و در بازی دوم تیم شرکت نفت بیرجند در مقابل صنعت و معدن خراسان جنوبی به میدان رفت که با نتیجه پنج بر صفر رقیب را شکست داد.

آرگینی خاطرنشان کرد: از مرحله نخست مسابقات فوتسال قهرمانی ادارات بیرجند، چهار تیم دانشگاه علوم پزشکی، ورزش و جوانان، دانشگاه بیرجند و مخابرات به مرحله نیمه نهایی این مسابقات صعود کردند.

وی یادآور شد: رقابت‌های مرحله نیمه نهایی مسابقات فوتسال قهرمانی ادارات بیرجند به مناسبت گرامیداشت دهه فجر انقلاب اسلامی از 13 بهمن‌ماه جاری آغاز می‌شود.

انتهای پیام/69014/ل30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول