اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر حج و زیارت استان زنجان:

ثبت نام مرحله دوم اعزام‌های حج عمره در زنجان آغاز شد

مدیر حج و زیارت استان زنجان گفت: ثبت نام مرحله دوم اعزام‌های حج عمره زائران زنجانی آغاز شد.

ثبت نام مرحله دوم اعزام‌های حج عمره در زنجان آغاز شد

فرامرز بابایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان با اشاره به آغاز ثبت نام مرحله دوم پروازهای حج عمره اظهار داشت: ثبت نام مرحله دوم اعزام‌ها از روز پنجشنبه در سطح استان آغاز شده است.

وی ظرفیت کاروان‌های حج و زیارت استان زنجان را در مرحله دوم 2 هزار و 169 نفر اعلام و اضافه کرد: به همراه این تعداد زائر در هر پرواز حدود 10 نفر از عوامل خدماتی هم پرواز می‌کنند.

مدیر حج و زیارت استان زنجان تعداد کاروان اعزامی به حج را از فرودگاه زنجان در مرحله دوم 18 کاروان عنوان کرد و گفت: این تعداد کاروان با 9 پرواز به عربستان اعزام می‌شوند.

این مسئول با بیان اینکه ثبت نام کاروان‌های اعزامی حج به صورت پلکانی انجام می‌شود، ادامه داد: این ثبت نام‌ها از اولویت یک تا 300 برای روز نخست آغاز می‌شود و تا 360 برای روز 16 بهمن ادامه می‌یابد.اگر تا روز 16 بهمن ماه ظرفیت کاروان‌های استان زنجان برای اعزام به حج تکمیل نشود اولویت‌های 360 به بالا هم فراخوان می‌شوند.

وی با اشاره به برنامه‌ریزی انجام شده برای اعزام کاروان‌های فوق‌العاده به حج افزود: این کاروان‌ها از تهران اعزام می‌شوند.

مدیر حج و زیارت استان زنجان در پاسخ به سئوالی در مورد شایعات موجود در مورد تفاوت‌های خدماتی بین کاروان‌های اعزامی از فرودگاه زنجان و دیگر شهرها از جمله تهران گفت: تفاوت‌های موجود در این مورد مربوط به هتل‌های استقرار حجاج است و گرنه سایر خدمات در کشور عربستان به صورت متمرکز انجام می‌شود.

این مسئول خاطر نشان کرد: سرویس‌های خدمات رسانی در بخش حمل و نقل و تغذیه برای حجاج ایرانی در دو شهر مدینه و مکه به صورت متمرکز برنامه‌ریزی و عملیاتی می‌شود.

بابایی با اشاره به متفاوت بودن نرخ کاروان‌های اعزامی به عربستان ابراز داشت: کاروان‌‌های اعزامی در مرحله دوم پروازها در قالب دو گروه 3B و 3D ثبت‌نام می‌شوند که گروه نخست یک میلیون و 951 تومان و گروه دوم یک میلیون و 863 هزار و 900 تومان است.

وی با بیان اینکه کاروان‌های ماه‌های رجب، شعبان و رمضان با قیمتی بالاتر از دیگر ماه‌ها به حج اعزام می‌شوند،‌ یادآور شد: این کاروان‌ها با قیمت بیش از 2 میلیون تومان ثبت نام می‌شوند ضمن اینکه مدت زمان حضور این کاروان‌ها در عربستان هم بیشتر از دیگر کاروان‌ها است.

مدیر حج و زیارت استان زنجان تعداد آژانس‌های همکار سازمان حج و زیارت استان را 14 آژانس اعلام کرد.

این مسئول زمان نخستین پرواز مرحله دوم اعزام حجاج را از فرودگاه زنجان 12 فروردین 93 عنوان کرد و متذکر شد: آخرین پرواز این گروه از حجاج 30 خرداد ماه سال آینده انجام می‌شود.

انتهای پیام/73004/خ30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول