اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون اداره فنی و حرفه‌ای استان البرز:

نخستین مرحله پانزدهمین دوره مسابقات ملی مهارت در البرز برگزار می‌شود

معاون آموزشی و برنامه‌ریزی اداره کل فنی و حرفه‌ای استان البرز گفت: 25 بهمن‌ماه جاری نخستین مرحله پانزدهمین دوره مسابقات ملی مهارت در استان برگزار می‌شود.

نخستین مرحله پانزدهمین دوره مسابقات ملی مهارت در البرز برگزار می‌شود

تقی‌ غیاثی‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج اظهار کرد: این دوره از مسابقات با هدف انتخاب نفرات برتر جهت شرکت در مسابقات جهانی مهارت سال 2015 برزیل برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: شهروندان استان البرز که برای حضور در این مسابقات ملی تمایل دارند همزمان با سراسر کشور می‌توانند با طی کردن مراحل ثبت‌نام در این مسابقات شرکت کنند.

معاون آموزشی و برنامه‌ریزی اداره کل فنی و حرفه‌ای استان البرز افزود: ثبت‌‌نام این دوره آغاز شده و علاقه‌مندان تا دهم بهمن فرصت دارند مدارک لازم را تهیه و به مراکزی که برای این منظور در نظر گرفته شده است، تحویل دهند.

غیاثی‌پور تاکید کرد: شرکت کنندگان باید با مراجعه به مراکز فنی و حرفه‌ای در شهرستان‌های مختلف استان البرز مدارک و پرونده لازم برای ثبت‌نام خود را تکمیل کنند.

وی ادامه داد: هدف از برگزاری این مسابقات شناسایی و انتخاب نفرات برتر استان برای حضور در مسابقات ملی است و افرادی که در مسابقات ملی مهارت دارای رتبه و مقام می‌شوند نیز برای شرکت در مسابقات جهانی برزیل انتخاب می‌شوند.

معاون آموزشی و برنامه‌ریزی اداره کل فنی و حرفه‌ای استان البرز افزود: مراحل برگزاری این مسابقات نیز ابتدا در سطح شهرستان‌ها و سپس استانی است و در نهایت نفرات برتر البرز انتخاب و معرفی می‌شوند.

غیاثی‌پور گفت: در مرحله شهرستانی مسابقات به صورت مکتوب برگزار می‌شود و سپس در سطح استانی آزمون عملی برای شرکت کنندگان در نظر گرفته شده است.

وی افزود: مرحله نخست که در سطح شهرستانی است در 25 بهمن‌ماه و مرحله دوم نیز 23 اسفندماه برگزار می‌شود و پس از اعلام نتایج، اسامی نفراتی که به مرحله استانی پانزدهمین دوره مسابقات ملی مهارت در استان البرز راه یافته‌اند، معرفی خواهند شد.

معاون آموزشی و برنامه‌ریزی اداره کل فنی و حرفه‌ای استان البرز خاطر نشان کرد: اردیبهشت‌ماه سال آینده نیز مرحله استانی این مسابقات در البرز برگزار خواهد شد.

غیاثی‌پور تصریح کرد: این مسابقات در 30 رشته ساخت و تولید، مکاترونیک، طراحی مهندسی مکانیک، تراش CNC، فرز CNC، فناوری اطلاعات، جوشکاری، جواهرسازی، خیاطی، قنادی، طراحی گرافیک و گل‌آرایی برگزار می‌شود.

وی در پایان اظهار امیدواری کرد که برگزاری پانزدهمین دوره مسابقات ملی مهارت در استان البرز در توسعه دانش فنی این استان موثر باشد.

انتهای پیام/2302/م30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول