اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دهه فجر امسال

مسابقه جایزه بزرگ موسیقی در ارومیه برگزار می‌شود

رئیس حوزه هنری آذربایجان غربی از برگزاری مسابقه جایزه بزرگ موسیقی درطول ایام دهه فجر انقلاب اسلامی در ارومیه خبر داد.

مسابقه جایزه بزرگ موسیقی در ارومیه برگزار می‌شود

علیرضا نوروزی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: امسال حوزه هنری آذربایجان غربی با همکاری شهرداری ارومیه برنامه‌های متنوعی را برای اجرا در طول ایام دهه فجر انقلاب اسلامی تدارک دیده است.

وی با اشاره به اینکه بیش از 200 برنامه فرهنگی و هنری در طول ایام دهه فجر در نقاط مختلف ارومیه به اجرا در می‌آید، گفت: برگزاری جنگ‌های شادی و اجرای بیش از صد مورد موسیقی محلی با موضوع انقلاب در قالب تک‌نوازی و گروه‌نوازی از جمله مهم‌ترین این برنامه‌ها هستند.

نوروزی با اشاره به برگزاری مسابقات فرهنگی متعدد و اعطای جوایز نفیس به شرکت‌کنندگان، از اجرای تونل زمان با موضوع وقایع انقلاب اسلامی از دوازدهم تا بیست و دوم بهمن ماه در ارومیه خبر داد.

رئیس حوزه هنری آذربایجان غربی اجرای مسابقه جایزه بزرگ موسیقی عاشیقی با حضور هنرمندان عاشیق از سراسر استان را از دیگر برنامه‌های جذاب این دهه در ارومیه عنوان کرد و افزود: در قالب برنامه‌هایی فیلم‌های مستند وقایع روزهای پیروزی انقلاب اسلامی نیز به نمایش در می‌آیند.

نوروزی عصر شعر و خاطره و اجرای بیش از 50 مورد تئاتر صحنه‌ای توسط گروه‌های نمایشی استان را در قالب طنز از دیگر برنامه‌های گرامیداشت ایام‌الله دهه فجر در ارومیه عنوان کرد و گفت: مسابقات شعرخوانی نیز از دیگر برنامه‌های در نظر گرفته شده حوزه هنری استان برای اجرا در طول ایام دهه فجر است که با همکاری شهرداری ارومیه اجرا می‌شود.

انتهای پیام/61006/صا20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول