اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه سلطانیه:

پس گرفتن دعوت‌نامه ایران نشان‌دهنده وابستگی سازمان ملل به آمریکاست

امام جمعه سلطانیه با اشاره به پس گرفتن دعوتنامه ایران برای حضور در کنفرانس ژنو توسط «بان‌کی‌مون» گفت: پس گرفتن دعوت‌نامه ایران نشان‌دهنده وابستگی سازمان ملل متحد به آمریکاست.

پس گرفتن دعوت‌نامه ایران نشان‌دهنده وابستگی سازمان ملل به آمریکاست

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، حجت‌الاسلام محمد نوری ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه سلطانیه با اشاره به اهمیت صله رحم اظهار داشت: صله رحم از تاکیدات دین مبین اسلام است.

وی با اشاره به اهمیت احترام و نیکی به پدر و مادر در اسلام گفت: دین اسلام همیشه بر احترام به پدر و مادر تاکید داشته است.

خطیب جمعه سلطانیه با اشاره به مراتب خویشاوندی در دین اسلام ادامه داد: خداوند می‌فرماید هر کس که پدر و مادرش از وی راضی باشند من نیز از وی راضی خواهم بود.

این مسئول در ادامه با اشاره به فرا رسیدن ماه پیروزی خون بر شمشیر بهمن گفت: باید مراسم‌های جشن ماه بهمن و پیروزی انقلاب با شکوه و مردمی برگزار شود.

حجت‌الاسلام نوری در ادامه پیروزی انقلاب را مجاهدت 1400 شیعه برشمرد و ادامه داد: این انقلاب متعلق به هیچ حزب و گروهی نیست بلکه متعلق به مردم و جهان شیعه است.

وی با اشاره به اینکه حفظ نظام و انقلاب از اوجب واجبات است، تصریح کرد: وظیفه همه مردم و مسئولان و دلسوزان انقلاب حفظ انقلاب است و باید در این زمینه همه تلاش کنند.

امام جمعه سلطانیه در ادامه سخنان خود با اشاره به فرا رسیدن چهارم بهمن و بسته شدن فرودگاه‌ها از سوی رژیم شاهنشاهی برای جلوگیری از ورود امام به کشور ادامه داد: این اقدام رژیم با تحصن علما به شکست انجامید و امام در 12 بهمن وارد کشور شدند.

این مسئول در ادامه به نرمش قهرمانانه اشاره کرد و گفت: صلح امام حسن (ع) و سکوت 25 ساله امام علی (ع) نرمش قهرمانانه ائمه بزرگوار برای حفظ اسلام بود.

وی در ادامه با اشاره به اینکه نشست ژنو 2 در مورد بحران سوریه بدون حضور ایران محکوم به شکست است، ادامه داد: ایران نقش مهمی در خاورمیانه و به ویژه بحران سوریه دارد.

حجت‌الاسلام نوری در ادامه با اشاره به دعوت «بان کی مون» از ایران برای حضور در کنفرانس ژنو 2 گفت: پس گرفتن دعوت از ایران با یک تشر آمریکا نشان داد که این سازمان بین‌المللی وابسته به دولت‌های غربی است و نمی‌تواند به خوبی از منافع ملت‌ها حمایت کند.

وی در پایان سخنان خود بر وحدت و همدلی در میان مردم و مسئولان تاکید کرد.

انتهای پیام/2308/ی30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول