اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی فقیه در استان البرز:

استقلال و منشور سازمان ملل با اقدام بان‌کی‌مون زیر سئوال رفت

امام جمعه کرج گفت: بان‌کی‌مون با پس گرفتن دعوتنامه از ایران برای حضور در ژنو 2، استقلال و منشور سازمان ملل را زیر سئوال برد.

استقلال و منشور سازمان ملل با اقدام بان‌کی‌مون زیر سئوال رفت

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، حجت‌الاسلام والمسلمین سید محمدمهدی حسینی‌همدانی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته کرج ضمن دعوت خود و نمازگزاران به تقوای الهی اظهار کرد: با این اقدام بان کی مون ادعای این سازمان نسبت به حمایت از حقوق بشر نیز خدشه‌دار شده است.

وی با اعلام اینکه پس گرفتن این دعوت با فشار کشورهای استکباری و حاکمان وابسته در منطقه انجام شده است، افزود: جمهوری اسلامی ایران تنها برای دفاع از حقوق مردم سوریه خواهان شرکت در ژنو دو بود.

نماینده ولی فقیه در استان البرز با تأکید بر این که هیچ کشوری نباید برای کشور سوریه تصمیم‌گیری کند، گفت: مردم سوریه تنها کسانی هستند که باید برای آینده کشورشان تصمیم‌گیری کنند.

وی با اشاره به این که دولت و ملت ایران هرگز از ارزش‌های انقلاب دور نخواهند شد، ادامه داد: ایران اسلامی هرگز در برابر زیاده‌خواهی‌های کشورهای استکباری سر تعظیم فرود نخواهد آورد و استوار و محکم از ارزش‌های انقلاب دفاع خواهد کرد.

امام جمعه کرج در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به نزدیک شدن به ایام الله دهه فجر گفت: باید تمام تلاش خود را برای برگزاری هرچه باشکوه‌تر برنامه‌های دهه فجر به کارگیریم.

انتهای پیام/2302/ب20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول