اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام‌ جمعه فیروزه:

جریان تکفیری از سوی آمریکا و رژیم صهیونیستی حمایت می‌شود

امام جمعه فیروزه گفت: جریان تکفیری از سوی آمریکا و رژیم صهیونیستی حمایت می‌شود.

جریان تکفیری از سوی آمریکا و رژیم صهیونیستی حمایت می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از فیروزه، حجت‌الاسلام حبیب فرخاری در خطبه‌های نماز جمعه این شهرستان اظهار داشت: خطر بزرگی که امروز برای مسلمانان است جریان تکفیری‌هاست، زیرا که هر روز در قسمتی از این دنیا دست به کشتار زده و حمایت‌های فراوانی نیز از سوی آمریکا و رژیم صهیونیستی می‌شوند که نابودی این افراد اتحاد مسلمین را در بردارد.

وی ادامه داد: منافق‏‌ها بدتر از کفارند و عذاب آن‏ها بیشتر از عذاب کفار است، بنابراین اسلام با این عناصر در طول تاریخ مواجه بوده و طبقه منافقین از صدر اسلام تاکنون، لکه ننگى است‏‌ که می‌خواهد مسلمانان حقیقى را از راه حق با حیله و تظاهر به اسلام بازدارد.

خطیب جمعه فیروزه افزود: منتهی امروز منافقین برای خودشان پشتوانه می‌بینند و فکر می‌کنند که همیشه پیروزند، اما نمی‌دانند که آمریکا همیشه مستدام نیست و منافق هم همیشه نمی‌تواند به هر چه که می‌خواهد برسد و این هم مشخص است که دشمن هدفی دارد و هر زمان که بداند برای او منفعت ندارد خودش را کنار می‌کشد.

فرخاری با اشاره به بحث برگزاری کنفرانس ژنو 2 پیرامون بحران سوریه که باعث رسوایی سازمان ملل شد؛ افزود: بان‌کى‌مون دبیرکل سازمان ملل در کمتر از 24 ساعت پس از دعوت از جمهورى اسلامى ایران براى شرکت در کنفرانس ژنو 2، این دعوت را با فشار مقامات آمریکایى پس گرفت.

وی ادامه داد: معلوم می‌شود که منافع غرب موجب آسیب بوده چون ابتدا اتحاد آنها با کشورهای مختلفی آغاز شد، اما بعدها یکی پس از دیگری کشورها به بهانه‌ای کنار کشیدند از جمله قطر و ترکیه و آمریکا و تنها عربستان مانده و آن هم دید که نمی‌تواند کاری بکند به سوی عراق حمله‌ور شد.

این مسئول متذکر شد: اما امروز وقتی نگاه کردند که منافع غرب در خطر است این کنفرانس را تشکیل دادند و می‌دانند تنها کشوری که می‌تواند در مقابل آنها از حق دفاع کند ایران است و آنها به هدف اصلی خودشان نخواهند رسید.

خطیب جمعه فیروزه با بیان اینکه با فشار آمریکا دعوت از ایران پس گرفته شد اذعان داشت: آنها می‌دانند که بدون کشور ایران این کنفرانس بجایی نمی‌رسد بنابراین کشورهای غربی و آمریکا امروز باید به این باور رسیده باشد که کشور ایران کشور مقتدری است.

انتهای پیام/2202/ن30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول