اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره مخابرات فیروزکوه عنوان کرد

حفاری؛ مشکل مخابرات فیروزکوه در منطقه امین‏آباد

رئیس اداره مخابرات شهرستان فیروزکوه گفت: حفاری عمده مشکل مخابرات شهرستان فیروزکوه در منطقه امین‌‏آباد این شهرستان است.

حفاری؛ مشکل مخابرات فیروزکوه در منطقه امین‏آباد

به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران، هادی خواجه‌‏افضلی ظهر امروز در نهمین جلسه کارگروه صنعت و معدن شهرستان فیروزکوه در فرمانداری این شهرستان در مورد قطعی تلفن برخی واحدهای تولیدی و صنعتی و همچنین تقویت پهنای باند اینترنت شهرک علی‌‏دره توضیحاتی ارائه کرد.

وی افزود: یکی از مشکلات پیش‏روی اداره مخابرات شهرستان فیروزکوه در منطقه امین‏‌آباد، حفاری شرکت عقیق پارسیان در این محدوده است.

رئیس اداره مخابرات شهرستان فیروزکوه در عین حال اشاره‌‏ای به این امر نکرد که در داخل شهر فیروزکوه که مشکلاتی نظیر حفاری وجود ندارد، چرا تا این حد مشکلات اینترنتی، پهنای باند و سرعت بسیار پایین اینترنت وجود دارد و مردم شهر سرد هر روز با یخ‌‏زدگی اشتراک‏‌های اینترنت خود مواجه هستند.

رفع مشکل اینترنت و زیرساخت‌‏های مخابراتی در شهرک صنعتی فیروزکوه در کارگروه صنعت و معدن شهرستان فیروزکوه مصوب شد.

همچنین برای رفع مشکل اینترنت و زیرساخت‏‌های مخابراتی شهرک صنعتی فیروزکوه، جلسه‏‌ای به اتفاق فرماندار شهرستان فیروزکوه و مدیرعامل شرکت شهرک‏‌های صنعتی استان تهران و مدیرعامل مخابرات استان تهران در محل شهرک صنعتی فیروزکوه برگزار می‌‏شود.

مصطفی طاووسیان، رئیس تامین اجتماعی شهرستان فیروزکوه نیز در این نشست به ارائه گزارشی در خصوص مشکلات برخی واحدهای توایدی پرداخت و پیشنهاد خود برای استعلام در راستای اعطای تسهیلات به صنعت‏گران و سرمایه‏‌گذاران از اداره تامین اجتماعی را ارائه کرد.

محمدرضا سنگینیان، معاون فنی شهرک صنعتی جدید فیروزکوه هم توضیحاتی در خصوص زیرساخت‏‌های این شهرک از جمله برق و سیستم فاضلاب شهرک و . . . بیان کرد.

ابوالقاسم مهری، فرماندار فیروزکوه و اسماعیل اسفندیار، معاون برنامه‌‏ریزی و اداری ـ مالی فرماندار، ابوالفضل زمانی‌‏نژاد بخشدار مرکزی فیروزکوه و جمعی از مدیران دستگاه‌‏های اجرایی شهرستان و تعدادی از سرمایه‏‌گذاران و صنعت‏گران منطقه که با مسائل و مشکلات متعددی در انجام فعالیت‏‌ها و تولیدات خود مواجه هستند، از حاضران در این جلسه بودند.

انتهای پیام/2568/ی30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول