اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

خطیب جمعه تربت جام:

بازنده اصلی در سوریه رژیم صهیونیستی است

خطیب جمعه تربت جام گفت: بازنده اصلی در سوریه رژیم صهیونیستی است و بعد از آن آمریکا که در طول 3 سال تمام ظرفیت‌های خود را به میدان آورد و در مرحله سوم عربستان است.

بازنده اصلی در سوریه رژیم صهیونیستی است

به گزارش خبرگزاری فارس از تربت جام، حجت‌الاسلام سیدعلی موسوی‌فر در خطبه‌های این هفته نماز جمعه با اشاره به برگزاری اجلاسیه کنگره 616 شهید تربت جام در دهم بهمن ماه اظهار داشت: یادواره شهدا یادآور بصیرت و تکلیف‌مداری و ولایت‌پذیری شهداست.

وی افزود: شهدا با ایثار جان خود استقلال و آزادی و اسلام را به ایران بازگرداندند.

وی تصریح کرد: تجلیل از شهدا در حقیقت مانوری علیه دشمنان شهداست که ملت با صدای بلند می‌گوید "ای استکبار ما راه شهدا را ادامه می‌دهیم".

حجت‌الاسلام موسوی‌فر با اشاره به اینکه امروز استکبار به دنبال از بین بردن اصل اسلام است، گفت: تخریب چهره اسلام در جهان و جلوگیری از وحدت مسلمانان و هجوم تبلیغاتی علیه نسل جوان از جمله اهداف امروز استکبار برای تضعیف قدرت اسلام است.

خطیب جمعه تربت جام با بیان اینکه جریان تکفیری باعث تخریب چهره اسلام در جهان شده و مسلمانان وظیفه دارند با معرفی آنها از اسلام دفاع کنند، افزود: جریان تکفیری باز تولید خوارج صدر اسلام است و در راستای اهداف استکبار جهانی دست به مسلمان‌کشی زده باید از بدنه اسلام خارج و همه مسلمانان نیز باید تبری و بیزاری خود را از اینها اعلام نمایند.

وی با اشاره به برگزاری کنفرانس ژنو و در رابطه با بحران سوریه گفت: بحران سوریه پس از شکست رژیم صهیونیستی در جنگ 33 روزه کلید خورد و هدف از بین بردن سوریه و حفظ خط مقدم مقاومت علیه اسرائیل بود.

وی افزود: بازنده اصلی در سوریه رژیم صهیونیستی است و بعد از آن آمریکا که در طول 3 سال تمام ظرفیت‌های خود را به میدان آورد و در مرحله سوم عربستان که تاکنون 200 میلیارد دلار در سوریه هزینه کرده و بازنده‌های بعدی قطری‌ها، ترک‌ها و اروپایی‌ها هستند.

حجت‌الاسلام موسوی‌فر با اشاره به نگرانی عرب از بازگشت تروریست‌ها از سوریه به اروپا و کشورهای عربی گفت: در حال حاضر 2 هزار و 300 تروریست در سوریه علیه مردم مظلوم و مسلمان می‌جنگند و پس از پایان بحران سوریه بلای جان اروپا و عربستان خواهند شد.

انتهای پیام/2202/ب30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول