اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

ارائه قلیان در غذاخوری‌های بناب

افزایش بی‌ضابطه قلیان‌سراها در بناب نگران‌کننده است

فرماندار بناب با اشاره به اعتراضات مردم شهرستان در خصوص افزایش بی‌رویه و بی‌ضابطه قلیان‌سراها در سطح شهر و روستاهای منطقه گفت: قلیان‌سراهایی که بدون پروانه کسب فعالیت می‌کنند، باید تعطیل شوند.

افزایش بی‌ضابطه قلیان‌سراها در بناب نگران‌کننده است

به گزارش خبرگزاری فارس از بناب، سعید برقی ظهر امروز در جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر شهرستان بناب با بیان اینکه حتی یک معتاد برای فروپاشی یک خانواده و آلوده کردن یک محله کافی است، افزود: وقتی که می‌دانیم خطر از کدام ناحیه است، همه وظیفه داریم با آن مبارزه کنیم.

وی همچنین با اشاره به اعتراضات مردم شهرستان در خصوص افزایش بی‌رویه و بی‌ضابطه قلیان‌سراها در سطح شهر و روستاهای منطقه افزود: متأسفانه به دلیل عدم برخورد و کنترل لازم توسط مسئولان ذیربط، شاهد عرضه قلیان در برخی غذاخوری‌های منطقه نیز هستیم که خلاف مقررات است.

رئیس شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر بناب سپس با اشاره به رشد قارچ گونه مکان‌های عرضه قلیان در این شهرستان در ماه‌های اخیر، خواستار تعطیلی قلیان‌سراهای فاقد پروانه کسب شد و از مسئولان اتاق اصناف و اداره صنعت، معدن و تجارت خواست از صدور پروانه‌های در دست اقدام برای این شغل جداً پرهیز کنند.

برقی همچنین مسئولان بهداشتی را موظف کرد که نسبت به کنترل غذاخوری‌ها اقدام و از عرضه قلیان در این اماکن ممانعت کنند.

وی با انتقاد از عدم برخورد قانونی با متخلفان یادآور شد: کاهش قلیان‌سراها جزو رسالت مسئولان است و برای تحقق آن برخوردها باید مداوم و با برنامه باشد.

انتهای پیام/60003/ب/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول