اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در خطبه‌های نماز جمعه مطرح شد

تقدیر امام ‌جمعه بردسکن از حضور وزیر بهداشت در این شهر

امام جمعه بردسکن از حضور وزیر بهداشت و درمان در این شهرستان تقدیر کرد و از صدور مجوز ساخت بیمارستان 128 تختخوابی در بردسکن تشکر نمود.

تقدیر امام ‌جمعه بردسکن از حضور وزیر بهداشت در این شهر

به گزارش خبرگزاری فارس از بردسکن، حجت‌الاسلام علی‌اصغر امینی در خطبه‌های نماز جمعه این شهرستان اظهار کرد: تعداد 8 کشور از تکفیری‌های از خدا بی‌خبر حمایت می‌کنند که هر کدام به نوعی از این گروه استفاده خود را می‌برند.

امینی با اعلام اینکه این کشورها با اهدافی خاص از این گروه حمایت می‌کنند‌؛ افزود: عربستان و قطر هزینه‌های این گروه را تأمین می‌کنند و از این طریق از آنان حمایت می‌شود.

وی ادامه داد: همچنین کشورهای پاکستان و افغانستان و بعضی از کشورهای آفریقایی از لحاظ نیرو به آنان کمک کرده و آنان را تقویت می‌کنند.

امام جمعه بردسکن لزوم هوشیاری ملت ایران را مورد تأکید قرار داد و گفت: دشمنان ایران هیچ وقت موفقیت ایران را تاب نمی‌آورند بلکه هدف ضربه‌ای دیگر را در سر می‌پرورانند.

وی با بیان اینکه ملت سرافراز ایران در طول 35 سال از انقلاب اسلامی همیشه توطئه‌های دشمنان را خنثی کرده است، افزود: ایران اسلامی با توجه به رهبری انقلاب و وحدت و یکپارچگی آنان در برابر دشمن، همیشه تیر خلاصی را به سوی دشمن رها نموده است.

امام جمعه بردسکن عدم دعوت از ایران برای شرکت در ژنو 2 را ترفند دیگر دشمن بیان نمود و دفاع مسئولان نظام را در این خصوص ستود.

امینی با اشاره به جناح‌های کشور در هر رده و مقام افزود: شاخص و ملاک باید خدمت‌رسانی باشد و از مطامع باید دوری جست.

وی شعارزدگی را مورد نکوهش قرار داد و اظهار داشت: مردم از دادن شعار توسط بعضی از مسئولان خسته هستند و باید سرلوحه کار خدمت بی‌منت باشد و در امور محوله رنگ و بوی سیاسی به کارها داده نشود.

امینی از حضور وزیر بهداشت و درمان به شهرستان تقدیر کرد و از صدور مجوز ساخت بیمارستان 128 تختخوابی در این شهرستان تشکر نمود.

وی همچنین از اداره ورزش و جوانان شهرستان به لحاظ دعوت از مقامات فرهنگی و روحانی به شهرستان تقدیر نمود و حضور حجت‌الاسلام دهنوی استاد برنامه گلبرگ را در شهرستان که 3 برنامه در منطقه اجرا خواهند نمود به فال نیک گرفت.

امینی نیز در خصوص ایام دهه مبارک فجر و پیروزی‌های مردم در سال 57 مطالبی را بیان نمود.

انتهای پیام/2202/ر30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول