اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم لردگان در مجلس شورای اسلامی:

جهت‌گیری‌های سیاسی سهم زیادی در به حاشیه راندن توانایی داخلی دارد

نماینده مردم لردگان در مجلس شورای اسلامی گفت: تفکر و جهت‌گیری‌های سیاسی احزاب و جریان‌های سیاسی سهم بسزایی در به‌کارگیری یا به حاشیه راندن توان و استعداد متخصصان داخلی دارد.

جهت‌گیری‌های سیاسی سهم زیادی در به حاشیه راندن توانایی داخلی دارد

مجید جلیل در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد اظهار کرد: شکل‌گیری نگاه ملی در خصوص توانایی‌ها و استعداد متخصصان و پاسخ به این پرسش که اگر نیروی محرکه دستگاه‌های اجرایی از نخبگان و متخصصان تامین شود جهشی چشمگیر در همه ابعاد کشور اتفاق می‎افتد.

وی افزود: باید به سخنان و توصیه‌های مقام معظم رهبری اعتقاد داشت و تا مادامی که این دیدگاه‌ها در شمار باورها، برنامه‌ها و پژوهش‌هایمان قرار نگیرد، روند معیوب فعلی ادامه می‌یابد.

جلیل با بیان اینکه مسئولان تا قبل از دولت یازدهم توجه چندانی به سخنان بزرگان نظام نمی‌کردند، اظهار کرد: جوان سرمایه‌ای ملی و فرابخشی است و گروه‌ها و احزاب سیاسی باید به این ظرفیت بالقوه با دیدی فراجناحی می‌نگریستند که متاسفانه اینطور نبوده است چراکه اختلاف‌نظر جناح‌های سیاسی گاهی رنگ و بوی دعوا و منازعه بین جناحی را سبب شد و این رویه مانع از توجه احزاب و گروه‌ها به استعدادها و توانایی‌های داخلی شد.

این عضو شورای مرکزی فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت مجلس خاطرنشان کرد: توجیه مسئولان اجرایی همواره این بوده است که مدیرانی به عنوان همکار به دولت دعوت می‎شوند که همفکر و معتقد به اهداف کلان کشور هستند.

انتهای پیام/68004/خ20/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول