اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به یمن سی و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی

تخفیف 20 درصدی به مطالبات شهرداری اردبیل اعطا می‌شود

شهردار اردبیل از اعطای تخفیف 20 درصدی به مطالبات شهرداری به یمن فرا رسیدن سی و پنجمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران خبر داد.

تخفیف 20 درصدی به مطالبات شهرداری اردبیل اعطا می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، به نقل از روابط عمومی شهرداری اردبیل، صدیف بدری اظهار داشت: به مناسبت گرامیداشت سی و پنجمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران و ایام‌الله دهه مبارکه فجر شهرداری اردبیل با توجه به مجوز صادره از سوی شورای اسلامی شهر اردبیل در نظر دارد به مطالبات و دریافتی‌های خود از شهروندان و صاحبان کسب و پیشه و املاک به جز اجاره بها مستغلات شهرداری و عوارض مربوط به ارزش افزوده کارخانجات و هزینه حفاری تا سقف 20 درصد تخفیف اعطا کند.

وی تصریح کرد: این تخفیف از اول بهمن ماه امسال تا 20 اسفند ماه به مشتریان خوش حساب در پرداخت عوارض اعمال می‌شود، لذا همشهریان در این مدت با پرداخت بدهی‌های خود به شهرداری با استفاده مطلوب و به نفع خود از فرصت موجود می‌توانند در افزایش درآمد شهر و تحقق درآمدهای پیش‌بینی شده شهرداری اردبیل در راستای عمران و آبادانی هر چه بیشتر شهر مقدس اردبیل نقش مهمی ایفا کنند.

بدری در ادامه سخنان خود خاطر نشان کرد: اگر درآمد شهرداری از محل مطالبات به موقع وصول شده و تحقق یابد قطعاً در عمران، خدمات و نگهداری تأسیسات و اماکن عمومی شهری اثری مستقیم و مطلوب خواهد داشت و عکس این موضوع نیز صادق بوده و خدای نکرده بروز هرگونه مشکل در تحقق درآمدهای شهرداری خدمات این نهاد را تحت‌الشعاع سوء قرار می‌دهد.

این مسئول دریافت نقدی 50 درصد مبلغ بعد از تخفیف 20 درصدی و دریافت مابقی مبلغ در سه چک از صاحبان املاک و پرداخت‌کنندگان عوارض را از جمله نکات قابل توجه در این دوره از تخفیفات بیان کرد و موارد تخفیف را به ترتیب ذیل اعلام کرد:

1- عوارض نوسازی و خدمات شهرداری و سال‌های قبل و جاری 20 درصد تخفیف خوش حسابی

2- عوارض کسب و پیشه سال‌های قبل و جاری 20 درصد تخفیف خوش حسابی

3- جرایم ماده 100 و عوارض متعلقه آن 20 درصد تخفیف خوش حسابی

4- کل عوارضات بها خدمات مسکونی، تجاری و عوارض پذیره 20 درصد تخفیف خوش حسابی

5- عوارض اعیانی غیرمسکونی (سرقفلی) و نقل و انتقال مستغلات شهرداری سال‌های قبل و جاری 20 درصد تخفیف خوش حسابی

6- کل عوارضات پروانه ساختمانی مسکونی و تجاری اعم از اجرای پارکینگ، آماده‌سازی، کسری متراژ، کسری فضای آزاد و... 20 درصد تخفیف خوش حسابی

7- عوارضات تفکیک و نقل و انتقال 20 درصد تخفیف خوش حسابی.

8- کلیه ادارات دولتی، بانک‌ها و مؤسسات خصوصی نیز می‌توانند از تسهیلات فوق بهره‌مند شوند.

9- 50 درصد عوارضات بعد از تخفیف نقداً اخذ و مابقی در سه قسط که سررسید چک‌ها به تاریخ‌های 93.01.20، 93.02.20 و 93.03.20 است مشروط بر اینکه برای تفکیک، نقل و انتقال، پایان کار و عدم خلافی برای بانک‌ها جوابیه صادر نشود.

انتهای پیام/62001/ی/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول