اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

2 / رئیس سازمان بسیج مستضعفین:

پیشرفت علمی ایران 11 برابر متوسط جهانی است/ لیست بزرگ از عهدشکنی‌های آمریکا

رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: پیشرفت علمی ایران 11 برابر متوسط آن در جهان است.

پیشرفت علمی ایران 11 برابر متوسط جهانی است/ لیست بزرگ از عهدشکنی‌های آمریکا

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، سردار محمدرضا نقدی عصر امروز در افتتاحیه چهارمین نشست مداحان و شاعران نخبه کشور که در هتل نخل مشهد برگزار شد، در خصوص اقدامات آمریکا علیه ملت ایران، اظهار داشت: 70 شبکه تلویزیونی ماهواره‌ای و هزاران شبکه اینترنتی ضد ایرانی در خاک آمریکا فعال بوده و در سینمای این کشور نیز ساخت محصول ضد ایرانی یک قاعده است و هیچگاه در طی سال، پخش این فیلم‌ها قطع نمی‌شود و حتی جایزه‌های بین‌المللی را نیز کسب می‌کنند.

وی ادامه داد: آنها برای گمراهی جوانان ما علاوه بر ساخت فیلم‌های ضد ایرانی و ضد اسلامی از فرقه‌های باطل حمایت کرده و برای انحراف جوانان فرقه‌سازی می‌کنند.

* دشمن از پیشرفت‌های علمی ما احساس خطر می‌کند

رئیس سازمان بسیج مستضعفین در خصوص پیشرفت‌های علمی کشور، خاطرنشان کرد: استکبار جهانی از پیشرفت‌های علمی کشور احساس خطر می‌کند، چراکه سرعت پیشرفت علمی ما 11 برابر متوسط آن در جهان است و آنها متوسل به فریب، جذب نخبگان و یا دامپینگ می‌کنند و در آخر هم زمانی که به اهداف شوم خود نرسیدند، بزرگان علمی و هسته‌ای ما را به شهادت می‌رسانند.

* 17100 شهید ترور داریم

سردار نقدی درباره تجاوزات آمریکا به ملت ایران در طول 34 سال گذشته نیز گفت: آمریکا در کودتای 28 مرداد ایران را اشغال کرد و بعد از انقلاب نیز به طبس وارد شد و در جنگ عراق علیه ایران نیز صدام را تحریک و حمایت می‌کرد و اولین محموله بمب شیمیایی را آمریکا به عراق تحویل داد که صدام آن را علیه مردم ایران استفاده کرد.

وی با بیان اینکه 17 هزار و 100 شهید ترور در کشور داریم، اضافه کرد: آمریکا در جنگ عراق علیه ایران به نیروی دریایی ما حمله کرد و حتی هواپیمای مسافربری ما را نیز مورد هدف قرار داد و بعد از آن به افسر ناوی که این اقدام زشت را انجام داده بود، مدال هم دادند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به اینکه آمریکا قانون‌گریز است، یادآور شد: آمریکا حتی تلفن کشورها و سران هم‌پیمان خود را نیز مانند صدراعظم آلمان، شنود می‌کند و از عهدشکنی‌های این کشور نیز لیست بزرگی وجود دارد.

سردار نقدی ابراز داشت: در کشور سوریه یک بمب شیمیایی بدون سند منفجر می‌شود و آنها دولت را متهم می‌کنند و طرفدار حقوق بشر می‌شوند؛ در حالی که آمریکا بارها از سلاح شیمیایی استفاده کرده است.

وی عنوان داشت: حتی امروز نیز دولت آمریکا علیه ما جاسوسی می‌کند و هواپیماهای بدون سرنشین آمریکا هنوز هم وارد خاک کشور ایران می‌شوند و پهپاد RQ170 یکی از چندین هواپیمای بدون سرنشینی بود که به خاک ایران تجاوز کرد و متخصصان ما آن را به زمین نشاندند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به دشمنی‌های آمریکا علیه ملت ایران، عنوان کرد: اگر قرار بود ما با آمریکا سازش کنیم از همان اول این کار را می‌کردیم و به گفته امام(ره) ما تا آخر ایستاده‌ایم و با آمریکا رابطه برقرار نخواهیم کرد؛ مگر اینکه از رژیم جعلی صهیونیستی برائت بجوید.

سردار نقدی ابراز داشت: امروز عده‌ای می‌گویند «نمی‌شود هم با آمریکا مذاکره کرد و هم مرگ بر آمریکا گفت»، در حالی که ما با صدام در خصوص اسیران و خطوط مرزی مذاکره کردیم، اما «مرگ بر آمریکا» هم می‌گفتیم یا در حال خرید میگ 29 از شوروی بودیم و در نماز جمعه‌ها ملت ایران شعار «مرگ بر شوروی» سر می‌دادند.

وی در پایان اذعان داشت: امام صدها لقب علیه آمریکا دادند و باید توجه داشته باشیم که ما نمی‌توانیم به آمریکا اعتماد کنیم، چراکه این کشور قابل اعتماد نیست.

انتهای پیام/2202/ذ40/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول