اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل میراث فرهنگی همدان خبر داد

34 سفیر مهمان جشنواره زمستانی همدان

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری همدان از حضور 34 سفیر در جشنواره زمستانی همدان خبر داد.

34 سفیر مهمان جشنواره زمستانی همدان

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، علیرضا ایزدی عصر امروز در آئین گشایش هفتمین جشنواره زمستانی همدان با اشاره به رونمایی پوسترهای جشنواره در دفاتر رسانه‌های مختلف استان همدان اظهار کرد: رونمایی از پوسترها در رسانه‌ها موجب شد تا از هزینه 50 میلیون تومانی برای تبلیغات جلوگیری شود که از همه رسانه‌ها تشکر می‌کنم.

وی در ادامه با بیان اینکه جشنواره زمستانی تا 15 اسفندماه ادامه دارد، تصریح کرد: مدت برگزاری جشنواره زمستانی تا 12 بهمن ماه ذکر شده اما این جشنواره اختتامیه‌ای نخواهد داشت و تا 15 اسفندماه ادامه دارد.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری همدان به برنامه‌های جشنواره زمستانی اشاره کرد و گفت: همایش نقالان، برگزاری مسابقات  ورزشی اتومبیلرانی، اسکی و کوهنوردی، افتتاح موزه نهاوند، برگزاری دو جشن در سالن ابن سینا و ... از جمله برنامه‌های این جشنواره به شمار می‌رود.

وی از حضور 34 سفیر و کاردار در جشنواره زمستانی خبر داد و گفت: این سفرا و کارداران 29 و 30 بهمن ماه در همدان حضور می‌یابند.

ایزدی با بیان اینکه کنسرت مازیار فلاحی 5 اسفند ماه در همدان برگزار می‌شود، افزود: تا 15 بهمن ماه روزهای خاطره‌انگیزی را شهروندان همدانی و گردشگران تجربه خواهند کرد.

وی از افتتاح دبیرخانه همایش میرسیدعلی همدانی خبر داد و گفت: در افتتاح دبیرخانه همایش میر سیدعلی همدانی میزبان مهمانان بزرگی در همدان خواهیم بود.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری همدان با اشاره به همایش نقالان کشور در همدان، اذعان کرد: نقالی یک همبستگی با نقاشی قهوه‌خانه‌ای دارد که هیچ گاه نمی‌توان این هنر را از استاد حسین همدانی جدا کرد.

وی از تلاش میراث فرهنگی همدان برای خرید این اثر نقاشی سخن گفت و افزود: این نقاشی با ابعاد 1.5 در 60 سانتیمتر، 200 میلیون تومان قیمت‌گذاری شده که امید است به همت بخش خصوصی این اثر را خریداری کرده و حفاظت کنیم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: علی اکبر محمودی وثاق 60 سال است که در عرصه هنر و فرهنگ پایتخت تاریخ و تمدن ایران زمین تلاش می‌کند که به همین مناسبت یکم اسفند ماه بزرگداشت این هنرمند برگزار می‌شود.

انتهای پیام/89003/ی30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول