اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار فرون‌آباد خبر داد

برگزاری نخستین جلسه انتخاب هیئت امنای مقبره شهدای گمنام فرون‌آباد

شهردار فرون‌آباد از برگزاری نخستین جلسه هیئت امنای مقبره شهدای گمنام شهر فرون‌آباد خبر داد.

برگزاری نخستین جلسه انتخاب هیئت امنای مقبره شهدای گمنام فرون‌آباد

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران به‌نقل از روابط‌عمومی شهردار و شورای اسلامی شهر فرون‌آباد، علی بندعلیان در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت: نخستین جلسه انتخاب هیئت امنای مقبره شهدای گمنام شهر فرون‌آباد با حضور هادی تمهیدی معاون سیاسی انتظامی فرمانداری شهرستان پاکدشت، حجت‌الاسلام محمد رحیمی، رئیس دفتر امام جمعه پاکدشت، عبداله اصغری فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج شهرستان پاکدشت، علی فرخی نماینده بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان پاکدشت، احمد آرامی رئیس، ابراهیم رضایی‌فر نایب رئیس و هاشم سیری عضو شورای اسلامی شهر فرون‌آباد و امیر شیخیان، رئیس کلانتری 12 فرون‌آباد در محل ساختمان شهرداری برگزار شد.

شهردار فرون‌آباد گفت: علاقمندی مردم و مسئولان شهر فرون‌آباد پس از پیگیری‌های مکرر برای خاکسپاری شهدای گمنام در این شهر منجر به سهمیه سه شهید گمنام برای خاکسپاری در این شهر شد.

علیان در نخستین جلسه انتخاب هیئت امنای مقبره شهدای گمنام شهر فرون‌آباد عنوان کرد: فاصله گرفتن از سال‌های دفاع مقدس ضرورت حفظ و نشر ارزش‌های دفاع مقدس و بهره‌گیری از فرهنگ غنی آن دوران پر افتخار را دو چندان کرده است.

آرزوی رضایت‌مندی شهدا/خادم شهدا هستیم

احمد آرامی، رئیس شورای اسلامی شهر فرون‌آباد در ادامه با تقدیر و تشکر از حضور حاضران در جلسه، گفت: امروز عزت و احترامی که در منطقه و دنیا داریم به برکت خون شهدایی است که برای این نظام از جان خود گذشتند و امروز وظیفه همه ما در هر پست و جایگاهی این است که قدردان خون شهدا باشیم.

وی افزود: انشاءالله شاهد روزی باشیم که شهدا از ما راضی باشند چون همه ما خادم شهدا هستیم.

تشریح دستورالعمل هیئت امناء مقبره شهدا

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان پاکدشت با قدردانی از مسئولان ادارات و نهادهای شهرستان به‌ویژه هماهنگی امام جمعه پاکدشت در ارتباط با اختصاص شهید گمنام به شهر فرون آباد، افزود: با هماهنگی‌های صورت گرفته در سطح استان و کشور قول مساعد برای خاکسپاری سه تن از شهدای گمنام هشت سال دفاع مقدس در شهر فرون‌آباد اخذ شد.

وی اضافه کرد: لازمه هر مقبره شهدای گمنام تشکیل هیئت امنا بوده و از همه دست اندرکاران راه‌اندازی این هیئت امنا به‌ویژه شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر فرون‌آباد تشکر و قدردانی می‌کنم.

اصغری به دستورالعمل تشکیل هیئت امنای مقبره شهدای گمنام اشاره کرد و بیان داشت: طبق دستورالعمل، ریاست هیئت امنای مقبره شهدا با امام جمعه شهرستان، نایب رئیسی با فرماندار و دبیری با حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس و عضویت نهادها و اداراتی همچون سپاه پاسداران، نیروی انتظامی، بنیاد شهید، تبلیغات اسلامی، صدا و سیما، یکی از اعضای خانواده شهدا به نمایندگی، نماینده آموزش و پرورش، شهردار و رئیس شورای اسلامی شهر است.

باید سیره شهدا برای نسل جدید تشریح شود

هادی تمهیدی، معاون سیاسی ـ انتظامی فرمانداری شهرستان پاکدشت نیز عنوان داشت: هرچه در جهت ترویج یاد و نام شهدا کار کنیم کم است زیرا هر چه داریم از شهداست و باید تلاش کنیم یاد و نام شهدا را در سطح شهر و خانواده ها ترویج دهیم و برای نسل جوان تشریح کنیم که شهدا چه کسانی بودند و دست به چه کارهای بزرگی زدند.

وی از همکاری و تعامل کامل مجموعه فرمانداری با هیئت امنای مقبره شهدا خبر داد و متذکر شد: با تمام توان و امکانات در خدمت شهدا هستیم.

بر پایه این گزارش، در پایان کلیه حاضران در جلسه از محل احداث مقبره شهدای گمنام شهر فرون‌آباد بازدید کردند.

انتهای پیام/2462/ذ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول