اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فارس گزارش می‎دهد

آغاز هفته دوم مسابقات لیگ برتر اسکواش بانوان در گلستان

هفته دوم دور رفت چهارمین دوره لیگ برتر اسکواش بانوان در گلستان آغاز شد.

آغاز هفته دوم مسابقات لیگ برتر اسکواش بانوان در گلستان

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، در این مسابقات شش تیم از استان‎های گلستان، مازندران، اصفهان، اراک، یزد و تهران در خانه اسکواش گرگان به مصاف هم رفتند که در دور ابتدایی تیم گلستان توانست با نتیجه سه بر صفر تیم فرآورده‎های لبنی مازندران را شکست دهد و در بازی بعد گلستان با نتیجه مشابه بازی را به حریف تهرانی خود واگذار کرد.

اصفهان نیز در این هفته با نتیجه سه بر صفر فولاد یزد را شکست داد.

مدیر روابط عمومی هیئت اسکواش استان گلستان در گفت‎و‎گو با خبرنگار فارس در گرگان اظهار داشت: هفته دوم دور برگشت مسابقات لیگ برتر اسکواش بانوان از صبح امروز در خانه اسکواش گرگان آغاز شده و تا فردا ادامه خواهد داشت.

رقیه مسلمی‎پور ادامه داد: با توجه به اینکه نماینده استان گلستان در هفته نخست این مسابقات شرکت نکرد بازی‎های هفته نخست گلستان معوقه اعلام شد و نماینده استان گلستان باید در این هفته بازی عقب افتاده خود را با تمام شش تیم حاضر انجام دهد.

وی افزود: تیم استان گلستان با حضور غزال شرف‎پور و رضوان‎السادات نقیمی(دو بازیکن ملی‎پوش گلستانی) و مطهره یداللهی در مسابقات حاضر شده‎ است که زهرا خورشیدکلایی نیز به عنوان سرپرست و مربی تیم گلستان را همراهی و هدایت می‎کند.

مدیر روابط عمومی هیئت اسکواش استان گلستان تصریح کرد: عصر امروز نیز فولاد یزد به مصاف نماینده گلستان خواهد رفت، فولاد ماهان اصفهان به رقابت با فرآورده‎های لبنی مازندران خواهد پرداخت و نماینده تهران نیز با نماینده اراک پیکار خواهد کرد.

مسلمی‎پور در پایان ابراز داشت: همچنین نماینده گلستان به مصاف فولاد ماهان اصفهان و نماینده اراک خواهد رفت و نماینده تهران نیز در آخرین بازی خود با فرآورده‎های لبنی مازندران دیدار خواهد کرد.

انتهای پیام/83004/غ20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول