اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرماندار ورامین:

دستگاه‌های نظارتی مانع گران‌فروشی شوند

معاون برنامه‌ریزی و اداری مالی فرمانداری شهرستان ورامین از مسئولان دستگاه‌های نظارتی خواست تا با اجرای طرح‌های نظارتی، از افزایش قیمت کالاها جلوگیری کنند.

دستگاه‌های نظارتی مانع گران‌فروشی شوند

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران به‌نقل از روابط‌عمومی فرمانداری شهرستان ورامین، محمدعلی یاسینی در جلسه ستاد تنظیم بازار شهرستان ورامین که در محل فرمانداری این شهرستان برگزار شد، گفت: اعضای ستاد تنظیم بازار باید با ارائه راهکارهای عملی برای رفع دغدغه‌های معیشتی مردم و عرضه مناسب کالا تلاش کنند.

معاون برنامه‌ریزی و اداری مالی فرمانداری شهرستان ورامین اظهار داشت: با افزایش میزان تقاضا در هفته‌های پایانی سال، برخی از سودجویان اقدام به افزایش بی‌رویه قیمت‌ها می‌کنند که نظارت مستمر بازرسان مانع سوداگری این قبیل افراد سودجو می‌شود.

وی در ادامه با ذکر ظرفیت‌های تولیدی ورامین تاکید کرد: باید مردم بتوانند کالاهای مورد نیاز خود را بدون واسطه، با کیفیت و قیمت مناسب تهیه کنند.

یاسینی در ادامه افزود: تأمین کالاهای اساسی مورد نیاز مردم باید همراه با توزیع عادلانه در سطح شهرستان همراه باشد تا زمینه برخورداری همه مردم از کالاهایی که با نرخ تنظیم بازار تهیه و توزیع می‌شود فراهم شود.

معاون برنامه‌ریزی و اداری مالی فرمانداری شهرستان ورامین گفت: برگزاری نمایشگاه های بهاره یکی از مهمترین راه کارهای دستیابی مردم به کالاهای مورد نیاز است و اداره صنعت، معدن و تجارت وظیفه دارد تا با بهره‌گیری از واحدهای تولیدی مستقر در شهرستان، کالاهای با کیفیت را تهیه کرده و آن را بدون واسطه و با مناسب‌ترین قیمت در اختیار شهروندان قرار دهد.

انتهای پیام/2462/ی/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول