اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار کامیاران:

تملک زمین ضمانت اجرایی شهرداری در زمینه ساماندهی گلزار شهداست

شهردار کامیاران گفت: ضمانت اجرایی شهرداری در زمینه ساماندهی گلزار شهدا به تملک زمین آن بستگی دارد و در صورتی که اسناد زمین‌ها به نام شهرداری ثبت شود، فعالیت ساماندهی را آغاز خواهیم کرد.

تملک زمین ضمانت اجرایی شهرداری در زمینه ساماندهی گلزار شهداست

به گزارش خبرگزاری فارس از کامیاران، ناصر شفیعی شامگاه پنج‌شنبه در جلسه ساماندهی گلزار شهدای گمنام شهرستان کامیاران اظهار داشت: برای انجام فعالیت‌ شهرداری در خصوص پروژه ساماندهی گلزار شهدای گمنام، انتقال سند به این اداره لازم است و در این خصوص باید در قالب مصوبه‌ای تصویب شود.

شهردار کامیاران ضمن تأکید بر حق تملک این اداره، افزود: این پروژه نیازمند برنامه و طرح زمان‌بندی شده‌ای در شأن و منزلت شهداست و باید بر اساس یک برنامه خوب ادارات ذی‌ربط وظایف خود را انجام دهند.

وی عنوان کرد: ضمانت شهرداری برای اجرایی‌ کردن این پروژه به تملک زمین آن بستگی دارد و نیاز است تا اسناد به نام شهرداری ثبت شود.

شفیعی به طرح توسعه اولیه این پروژه اشاره کرد و افزود: شهرداری خود هدف‌دار حرکت می‌کند و در این پروژه به گونه‌ای برنامه‌ریزی داریم که با حضور کارشناسان متخصص شهرداری ظرف یک هفته قابل اجرا خواهد بود.

شهردار کامیاران تصریح کرد: ساماندهی گلزار شهدای گمنام باید شایسته این شهدای گرانقدر باشد که نیاز به دوباره‌کاری نداشته باشد.

وی تاکید کرد: تامین زیرساخت‌های آب و برق که از ملزومات اصلی و مهم در این پروژه است، باید همزمان با اجرای پروژه انجام شود.   

این مسئول گفت: تهیه و تعیین نهال‌های مورد نیاز این پروژه از سوی منابع طبیعی و جهاد کشاورزی صورت می‌گیرد و سپاه و زندان‌ هم کاشت و نهال‌کاری این پروژه را برعهده گرفته‌اند.

شهردار کامیاران در پایان خاطرنشان کرد: البته بهتر است در این پروژه از گونه‌هایی از درختان استفاده کرد که کمتر به آبیاری نیاز داشته باشند.

انتهای پیام/79018/ن30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول