اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در نشستی صورت گرفت

سپاه کامیاران از اطلاع‌رسانی خوب خبرنگاران این شهرستان قدردانی کرد

مسئول روابط عمومی سپاه کامیاران با اشاره به تعامل و همکاری اصحاب رسانه این شهرستان با سپاه، خدمات و اطلاع‌رسانی شایسته خبرنگاران به ویژه نماینده خبرگزاری فارس را ارج نهاد.

سپاه کامیاران از اطلاع‌رسانی خوب خبرنگاران این شهرستان قدردانی کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از کامیاران، جلال فرازی شامگاه دوشنبه در جلسه‌ای با خبرنگاران در کامیاران اظهار داشت: یکی از وظایف اصلی و مهم روابط عمومی سپاه پاسداران انعکاس اخبار و برنامه‌های فرهنگی و اقدامات سازندگی و مؤثر سپاه در رسانه‌ها و فضای مجازی است.

به گفته مسئول روابط عمومی سپاه کامیاران، اکنون با توجه به سوءاستفاده دشمنان فضای مجازی علیه نظام اسلامی، انعکاس برنامه‌های فرهنگی سپاه و همچنین اطلاع‌رسانی از خدمات نظام اسلامی در سایت‌های خبری و خبرگزاری‌ها امری ضروری و انکارناپذیر است.

فرازی ضمن تقدیر از خبرنگاران و روزنامه‌نگاران فعال شهرستان کامیاران و به ویژه نمایندگی خبرگزاری فارس در این شهرستان، ادامه داد: همکاری خبرنگاران و روزنامه‌نگاران با روابط عمومی و تبلیغات سپاه در کامیاران در راستای انعکاس اخبار و برنامه‌های سپاه بسیار خوب و قابل ‌قبول است.

مسئول روابط عمومی سپاه شهرستان کامیاران در پایان اذعان داشت: این ارگان در برنامه‌های گذشته نظیر هفته بسیج و هفته دفاع مقدس شاهد همکاری و تعامل خبرنگاران بوده‌ایم و انتظار داریم خبرنگاران به عنوان افسران جنگ نرم سپاه را در راستای تحقق اهداف کمک کنند.

انتهای پیام/79018/ن20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول