اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان
مقام شهرداری بیشکک در دیدار با رایزن فرهنگی ایران:

انقلاب اسلامی ایران نقش زنان را برجسته کرد

مدیرکل توسعه اجتماعی و امور خانواده شهرداری بیشکک گفت؛ انقلاب اسلامی موجب افزایش نقش زنان ایرانی در عرصه‌های سیاسی، اجتماعی و فرهنگی شده است.

انقلاب اسلامی ایران نقش زنان را برجسته کرد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس در بیشکک، «ماریپا عبدی‌آوا» این دیدگاه را ضمن دیدار با «علی کبریایی‌زاده» رایزنی فرهنگی کشورمان در قرقیزستان بیان کرد.

در این دیدار رایزنی فرهنگی کشورمان گفت که جمهوری اسلامی ایران از جمله جوامعی است که از سرمایه‌‌های اجتماعی‌‌ فراوانی‌ برخوردار بوده و حضور زنان و جوانان در عرصه‌های مختلف، اعتماد، حس‌ تعلق‌ و مشارکت‌ مدنی‌ در سطح بسیار خوبی در جامعه ایرانی دیده می‌شود.

کبریایی‌زاده موفقیت‌های متعدد این عرصه را مرهون انقلاب اسلامی ایران دانست و تصریح کرد: در طول سال‌های پس از انقلاب اسلامی به‌صورت جدی تلاش شده ‌ تا اشکال‌ مختلف سرمایه‌ اجتماعی‌ تقویت‌ شود.

رایزن فرهنگی کشورمان با توجه به ارزش‌های مشترک میان 2 ملت، همکاری در حوزه‌های اجتماعی و به‌طور خاص در حوزه زنان و خانواده را برای 2 کشور مفید ارزیابی و در این زمینه‌ها اعلام آمادگی کرد.

«ماریپا عبدی‌آوا» این دیدار را فرصت خوبی برای تبادل نظر و بررسی زمینه‌های همکاری توصیف کرد و گفت: بنده به‌خوبی تاریخ ایران را می‌شناسم و از وضعیت امروزین ایران که سرافراز و مستقل است آگاهی دارم و نیز به‌خوبی می‌دانم که انقلاب اسلامی باعث شده است در ایران به‌حوزه‌های اجتماعی و مخصوصاً به مشارکت زنان در بخش‌های سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و... اهمیت داده شود.

وی افزود: شهرداری بیشک از همکاری با جمهوری اسلامی ایران در این عرصه‌ها  استقبال کرده و اطمینان دارد که این نوع روابط به‌دلیل برخورداری از پشتوانه فرهنگی و دینی میان 2 ملت برای ما اثربخش خواهد بود.

انتهای پیام/ز

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول