اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرگروه رسانه‎ای وزارت جهاد کشاورزی:

کشاورزی باید به مسئله روز در استان‎ها تبدیل شود

مدیرگروه رسانه‎ای وزارت جهاد کشاورزی گفت: کشاورزی در هر مجموعه و استانی باید به مسئله روز تبدیل شود.

کشاورزی باید به مسئله روز در استان‎ها تبدیل شود

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، سیدشهاب سیدمحسنی بعد از ظهر امروز در نشست خبری با خبرنگاران استان گلستان که در سالن قدس جهاد کشاورزی استان گلستان برگزار شد، اظهار داشت: همه افرادی که در حوزه کشاورزی کار می‎کنند باید در آنها انگیزه و نشاط ایجاد شود.

وی، نقش خبرنگاران را در نهادینه شدن نهضت ملی بیان و نوشتار در بخش کشاورزی مهم خواند و ادامه داد: نهضت ملی بیان و نوشتار در این بخش بدون حضور خبرنگاران محقق نمی‎شود.

روابط عمومی و رسانه دو حلقه تاثیرگذار در توسعه نظام اطلاع‎رسانی

مدیرگروه رسانه‎ای وزارت جهاد کشاورزی خاطرنشان کرد: رویکرد دولت تدبیر و امید به رسانه‎ها امیدوارکننده است، فضایی که فراهم شده بر اساس منشور دولت و بر مبنای اطلاع‎رسانی و شفاف‎سازی است.

سیدمحسنی از روابط عمومی و رسانه به عنوان دو حلقه تاثیرگذار در توسعه نظام اطلاع‎رسانی یاد کرد و افزود: روابط عمومی و رسانه دارای فصل مشترک زیادی هستند که فاصله‎ای بین آنها وجود ندارد.

وی یادآور شد: روابط عمومی وزارتخانه به دنبال این است که خبرنگاران در وهله نخست باید با سیاست‎های اطلاع‎رسانی بخش کشاورزی آشنا باشند چنانچه اگر سیاست فعلی در حوزه اطلاع‎رسانی ایجاد تحرک در کشاورزی، استفاده از شیوه‎های نوین و ... باشد خبرنگاران باید در این ریل حرکت کنند.

توازن در اطلاع‎رسانی بخش کشاورزی یک ضرورت است

مدیرگروه رسانه‎ای وزارت جهاد کشاورزی بر ضرورت ایجاد توازن در اطلاع‎رسانی بخش کشاورزی تاکید کرد و گفت: متاسفانه برخی از بخش‎های زیرمجموعه کشاورزی نظیر منابع طبیعی، تعاون روستایی، تحقیقات کشاورزی و ... در اطلاع‎رسانی همگام و همسطح نیستند، اگر رسانه‎ای باشند مباحث را مطرح و در غیراینصورت مسائل مغفول می‎ماند.

سیدمحسنی با بیان اینکه تکنیک‎های مختلف برای مسائل مغفول مانده در بخش کشاورزی باید استفاده شود، اظهار داشت: لازم است در بخش کشاورزی نهضت بیان و نوشتار ایجاد شود که تحقق این مهم بدون حضور خبرنگاران اتفاق نمی‎افتد.

وی در پایان بیان داشت: اگر روابط عمومی در ساختار و جایگاه خودش قرار نگیرد نمی‎تواند موثر واقع شود که این مهم باید مورد توجه قرار بگیرد.

انتهای پیام/83001/ذ30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول