اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام‌جمعه معمولان:

عزت و اقتدار ملت ایران در سایه وحدت و بر‌گرفته از دهه فجر است

امام‌جمعه پلدختر گفت: عزت و اقتدار ملت ایران در سایه وحدت و نشأت گرفته از دهه فجر است.

عزت و اقتدار ملت ایران در سایه وحدت و بر‌گرفته از دهه فجر است

به گزارش خبرگزاری فارس از پلدختر، حجت‌الاسلام مهدی عابدینی در جلسه شورای اداری بخش معمولان با بیان اینکه رمز پیروزی انقلاب اسلامی وحدت کلمه بود، افزود: انقلاب اسلامی با رهبری امام راحل به پیروزی رسید و دهه فجر هویت دینی و ملی مردم ایران است.

وی دهه فجر را سرآغاز پیروزی بزرگ ملت سرافراز ایران بر استکبار جهانی دانست و گفت: ایام‌الله دهه فجر یکی از بارزترین ایام انقلاب اسلامی است که باید برای هرچه باشکوه برگزار شدن آن از هیچ تلاشی دریغ نکنیم.

وی افزود: بزرگداشت دهه فجر تجلیل از ارزش‌های انقلاب است و از این رو این ایام باید به بهترین شیوه ممکن گرامی داشته شود.

امام‌جمعه معمولان، گفت: رموز پیروزی انقلاب اسلامی بصیرت دینی، ولایت‌مداری، وحدت و انسجام اسلامی است که انقلاب اسلامی دستاوردهای بزرگی را برای مردم ایران و جهان به همراه داشته که عزت، خودباوری و پیشرفت در تمام زمینه‌ها مهم‌ترین آنها است.

حجت‌الاسلام عابدینی بیداری اسلامی در کشورهای عربی را نشأت گرفته از انقلاب اسلامی ایران دانست و افزود: مطابق با‌ آنچه بنیانگذار انقلاب اسلامی پیش‌بینی کرده بود انقلاب اسلامی با سرعت در حال صادر شدن به تمام دنیا است.

امام جمعه معمولان خواستار ارائه عملکرد نظام و دولت توسط مسئولین شد و گفت‌: ایام‌الله دهه فجر فرصت مناسبی است که جوانان را با دستاوردهای عظیم این انقلاب آشنا سازیم زیرا میزان خدمات‌رسانی نظام مقدس جمهوری اسلامی قابل مقایسه با قبل از انقلاب نیست.

بخشدار معمولان گفت: جشن‌های انقلاب اسلامی در دهه مبارک فجر مردمی و با شور و شکوه هرچه بیشتر برگزار شود.

صمد چراغی‌پور با بیان اینکه برنامه‌های اجرایی دهه فجر باید مردم را از خدمات نظام آگاه کند، افزود: دهه فجر بهترین فرصت است تا دستاوردهای انقلاب شکوهمند اسلامی برای مردم ایران به ویژه جوانان و همه ملت‌های جهان تبیین شود زیرا انقلاب اسلامی به همه مسلمانان جهان تعلق دارد.

وی مردمی بودن، ماهیت اسلامی و وجود رهبری مقتدر و واحد را وجه تمایز انقلاب اسلامی ایران و سایر انقلاب‌ها برشمرد و گفت: در دهه فجر امسال علاوه بر افتتاح ده‌ها طرح و پروژه‌های عمرانی، خدماتی و آموزشی، طرح آبرسانی به روستاهای ابراهیم‌آباد و چم‌شهران بخش معمولان به بهره‌برداری خواهد رسید.

بخشدار معمولان از آغاز عملیات گازرسانی به روستاهای منطقه پشت‌سنگ معمولان در دهه فجر امسال خبر داد.

انتهای پیام/2304/ع30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول