اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس آموزش فنی و حرفه‌ای شهید مفتح زنجان:

لزوم ایجاد مرکز آموزشی فنی و حرفه‌ای در غرب شهر زنجان

رئیس آموزش فنی و حرفه‌ای شهید مفتح زنجان گفت: مرکز آموزشی فنی و حرفه‌ای در غرب شهر زنجان ایجاد شود.

لزوم ایجاد مرکز آموزشی فنی و حرفه‌ای در غرب شهر زنجان

نادر مرادی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار داشت: فنی و حرفه‌ای در طول سال دوره‌های آموزشی مختلفی در سطح استان زنجان برگزار می‌کند.

وی با اشاره به اینکه دوره‌های فنی و حرفه‌ای به صورت رایگان برای علاقه‌مندان برگزار می‌شود، تصریح کرد: دانش‌آموزان، دانشجویان و همه آحاد جامعه می‌توانند در رشته‌های مورد علاقه و رشته‌ تحصیلی خود به مراکز فنی و حرفه‌ای مراجعه کنند.

رئیس آموزش فنی و حرفه‌ای شهید مفتح زنجان در ادامه به نبود سالن آزمون مناسب در مرکز آموزشی شهید مفتح اشاره کرد و افزود: به دلیل نبود سالن، آزمون‌های پایان دوره فنی و حرفه‌ای در کارگاه‌های آموزشی مرکز برگزار می‌شود و این امر کارآموزان را با مشکل مواجه کرده است.

این مسئول نبود مرکز آموزشی فنی و حرفه‌ای در غرب شهر زنجان را یکی دیگر از مشکلات موجود اعلام کرد و بیان داشت: به دلیل پرجمعیت بودن این منطقه ایجاد مرکز آموزشی در این بخش نیاز است.

مرادی با بیان اینکه اهالی غرب زنجان به این دلیل نمی‌توانند از دوره‌های آموزشی فنی و حرفه‌ای بهره‌مند شوند، اذعان داشت: دوره‌های فنی و حرفه‌ای در ایجاد اشتغال جوانان تاثیر بسزایی دارد و این منطقه نیازمند ایجاد مرکز آموزشی است.

وی با تاکید بر اینکه متولیان امر در ایجاد مرکز آموزشی در غرب شهر زنجان همکاری لازم را ندارند، ادامه داد: با واگذاری زمین برای احداث فنی و حرفه‌ای زنجان تجهیزات لازم را ارائه می‌کند.

رئیس آموزش فنی و حرفه‌ای شهید مفتح زنجان در پایان اظهار داشت: امید است اداره کل راه و شهرسازی و شهرداری زنجان به عنوان متولیان اصلی این امر در ایجاد این مرکز آموزشی همکاری لازم را داشته باشند.

انتهای پیام/73008/ذ30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول