اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون اطلاعات و اخبار صدا و سیمای مرکز زنجان عنوان کرد

تدارک ویژه صدا و سیما مرکز زنجان برای پوشش اخبار دهه فجر

معاون اطلاعات و اخبار صدا و سیمای مرکز زنجان از تدارک ویژه صدا و سیما برای پوشش اخبار دهه فجر انقلاب اسلامی در استان زنجان خبر داد.

تدارک ویژه صدا و سیما مرکز زنجان برای پوشش اخبار دهه فجر

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، علیرضا قربانی ظهر امروز در جلسه کمیته ارتباطات و اطلاع‌رسانی دهه فجر انقلاب اسلامی استان زنجان، اظهار داشت: انقلاب اسلامی ایران یک تحول بنیادی در راستای رسیدن به یک هدف مطلوب است.

وی به اقدامات صورت گرفته در 35 سال گذشته پس از پیروزی انقلاب در زمینه‌های علمی، اجتماعی، سیاسی و حوزه‌های دیگر اشاره کرد و افزود: واحد خبر صدا و سیمای مرکز زنجان در قالب گزارش و تفسیر فعالیت‌های خوبی دارد.

معاون اطلاعات و اخبار صدا و سیمای مرکز زنجان با تاکید بر اینکه فعالیت‌های انجام شده در این زمینه باید به مردم معرفی شود، تصریح کرد: در طول سال‌های گذشته اقدامات بسیار خوبی در حوزه‌های مختلف صورت گرفته است.

این مسئول ادامه داد: به دلیل وجود برخی مشکلات و عدم ارتباط مناسب بین رسانه‌ها و دولت‌ها اقدامات صورت گرفته به خوبی به مردم بیان نشده است.

قربانی با اشاره به اینکه اقدامات خوبی در بخش‌های نانو، های تک، نانو دارو و انرژی صلح‌آمیز هسته‌ای انجام شده است، گفت: با وجود تحمیل تحریم‌های مختلف در بخش صنعت کشورمان پیشرفت‌های بسیاری داشته است.

وی استان زنجان را از جمله استان‌های فعال در بخش سدسازی دانست و ادامه داد: در این زمینه باید اطلاع رسانی خوبی به مردم صورت گیرد.

معاون اطلاعات و اخبار صدا و سیمای مرکز زنجان با اشاره اینکه استان زنجان در بخش علمی، نانو دارو و... پیشرو است، گفت: فعالیت‌ها و اقدامات صورت گرفته در این باره نیز باید به مردم معرفی شود.

این مسئول با اشاره به اینکه استان زنجان آزادراه‌ها و خط‌آهن استراتژی خوبی دارد، یادآور شد: این اقدامات نیز باید به مردم نشان داده شود.

قربانی به حضور مردم زنجان به ویژه بانوان در دوران انقلاب و نقش آنها در پیروزی انقلاب اشاره و اضافه کرد: بانوان زنجانی در پیروزی انقلاب اسلامی نقش بسزایی ایفا کردند.

وی در ادامه با اشاره به اینکه کمیته‌های 21گانه دهه فجر امسال تشکیل شده است، اظهار داشت: به مناسبت ایام‌الله دهه فجر این کمیته‌ها برنامه‌های مختلفی برگزار می‌کنند.

معاون اطلاعات و اخبار صدا و سیمای مرکز زنجان خاطرنشان کرد: ریاست ستاد دهه فجر سی و سومین سال پیروزی انقلاب اسلامی بر عهده سید سعید حسینی رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان است.

این مسئول به پخش برنامه‌های روز شمار انقلاب در صدا و سیمای مرکز زنجان اشاره کرد و بیان داشت: تفاسیر مربوط به این برنامه‌ها نیز پخش می‌شود.

قربانی به برگزاری همایش بانوان زنجانی در روز 14 بهمن ماه سال جاری اشاره کرد و افزود: صدا و سیمای مرکز زنجان به این همایش نگاه ویژه‌ای خواهد داشت.

وی در پایان اذعان داشت: در بخش سیاسی گزارش‌های متنوعی در زمینه اصطلاحات سیاسی، فرمایشات مقام معظم رهبری و... توسط صدا و سیمای مرکز زنجان پخش خواهد شد.

انتهای پیام/73008/ی30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول