اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس پلیس آگاهی گیلان تاکید کرد

ضرورت احداث مرکز بازپروری معتادان در گیلان

رئیس پلیس آگاهی گیلان بر ضرورت مرکز نگهداری و بازپروری معتادان در این استان تاکید کرد.

ضرورت احداث مرکز بازپروری معتادان در گیلان

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، فرهاد فلاح‌کریمی پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه میزان کشف سرقت‌ها در 10 ماه گذشته افزایش یافته است اظهار کرد: میزان کشف سرقت در مدت مذکور 15 درصد رشد داشته است.

وی با تاکید بر ضرورت احداث مرکز نگهداری و بازپروری معتادان در گیلان افزود: احداث این مرکز مصوبه 2 ساله‌ای بوده که هنوز اجرایی نشده است.

رئیس پلیس آگاهی گیلان با اشاره به اینکه بیش از 70 درصد سرقت‌های این استان توسط معتادان انجام می‌گیرد، گفت: ساخت مرکز نگهداری، درمان و کاهش آسیب معتادان ضرورت گیلان است که نیاز به همت عالی مسئولان استان دارد.

فلاح‌کریمی احداث این مرکز را موجب کاهش سرقت‌ها در گیلان دانست و تصریح کرد: احداث این مرکز ضروری بوده و 40 درصد سرقت‌های استان را کاهش می‌دهد.

وی فراوانی وقوع سرقت در گیلان را بیشتر در زمینه‌های سرقت‌های خرد و کوچک ذکر کرد و ادامه داد: سرقت‌های کوچک شامل دوچرخه، تلفن همراه، کارت سوخت و ... است.

رئیس پلیس آگاهی گیلان با بیان اینکه بسیاری از زمینه‌های سرقت توسط فرد مالباخته فراهم می‌شود خاطرنشان کرد: حجم پرونده‌های سرقت‌های خرد و کوچک بسیار زیاد است.

وی 20 درصد وقوع سرقت‌های گیلان را در سرقت منازل عنوان کرد و یاد‌آور شد: از 100 درصد سرقت منازل 23 درصد سرقت طلا و پول است. 

فلاح‌کریمی در زمینه وقوع قتل در گیلان متذکر شد: وقوع قتل در گیلان در 10 ماه گذشته کاهش یافته است.

وی از کشف 92 درصد وقوع قتل در استان خبر داد و خاطر‌نشان کرد: کشف بقیه قتل‌ها در دست پیگیری است.

رئیس پلیس آگاهی گیلان مجموع کل جرائم رخ‌داده در گیلان را 285 فقره مربوط به پرونده جعل دانست و متذکر شد: از مجموع کل جرائم جعل 57 درصد در رشت اتفاق افتاده است.

انتهای پیام/2300/ر30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول