اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل راه و شهرسازی گلستان خبر داد

بهره‎برداری از 31 پروژه عمرانی راه و شهرسازی گلستان

مدیرکل راه و شهرسازی گلستان گفت: از 31 پروژه عمرانی این اداره کل همزمان با سی و پنجمین سالگرد پیروزی شکوهمند اسلامی ایران بهره‌برداری می‌شود.

بهره‎برداری از 31 پروژه عمرانی راه و شهرسازی گلستان

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان گلستان، علی‎بخش رستمی اظهار داشت: از این تعداد 16 پروژه شامل احداث، ساماندهی و تثبیت پل و اجرای گابیون در شهرستان‎های مراوه‎تپه، گنبدکاووس و کلاله و روکش آسفالت محور بندرترکمن – کردکوی، آزادشهر – خوش‎ییلاق و نوکنده- جنگل گلستان می‎شود.

به گفته وی، احداث فاز یک روشنایی شهر فاضل‎آباد و حد فاصل قرق- فاضل‎آباد و احداث روشنایی سه راهی کلاله و آسفالت راه روستایی حسن طبیب به قره‎داغلی و قره‎بلاغ – فاضل‎آباد در علی‎آباد از دیگر پروژه‎های عمرانی در بخش راه‎های اصلی و فرعی و روستایی است که بهره‎برداری از آنها با اعتبار 49 میلیارد و 310 میلیون ریال در ایام دهه فجر آغاز می‎شود.

رستمی ادامه داد: روکش آسفالت محور گنبدکاووس- مینودشت و ایمن‎سازی محور آق‎قلا- بندرترکمن از پروژه‎های دیگری در بخش راه هستند که با اعتبار 57 هزار میلیون ریال در این ایام، کلنگ‎زنی و عملیات اجرایی آنها آغاز می‎شود.

به گفته این مسئول، 770 واحد مسکن مهر در پنج شهرستان آزادشهر به تعداد 128 واحد، بندرترکمن 60 واحد، علی‎آبادکتول 54 واحد، گنبدکاووس 408 واحد و مینودشت 120 واحد با اعتبار هزینه شده برابر با 271 میلیارد و 962 میلیون ریال آماده بهره‎برداری هستند.

مدیرکل راه و شهرسازی گلستان اظهار داشت: در بخش توسعه عمران شهری نیز، بهره‎برداری از 10 طرح که شامل شش طرح جامع در شهرهای گنبدکاووس، آزادشهر، بندرترکمن، علی‎آبادکتول، رامیان و مراوه‎تپه، یک طرح جامع بازنگری در گرگان و سه طرح جامع تفصیلی در شهرهای اینچه برون، دلند و خان‎ببین است، آغاز می‎شود.

رستمی با بیان اینکه علاوه بر افتتاح پروژه‎های یاد شده، برنامه‎های دیگری نیز با هماهنگی ستاد دهه فجر استان در ایام‎الله دهه فجر در این اداره کل برگزار می‎شود، گفت: چاپ و نصب بنرهای حاوی شعارهای گرامیداشت دهه فجر و پیروزی انقلاب، برگزاری مراسم گرامیداشت دهه مبارک فجر، چاپ بروشور از پروژه‎های قابل افتتاح در دهه مبارک فجر، برگزاری مصاحبه‎های رادیو و تلویزیونی در خصوص این ایام و دستاوردهای اداره کل و شرکت در راهپیمایی عظیم سالروز پیروزی انقلاب اسلامی از جمله این برنامه‎ها است.

انتهای پیام/2307/ل/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول