اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار دلفان خبر داد

بهره‌برداری از 18 طرح عمرانی در دلفان

فرماندار شهرستان دلفان گفت: 18 طرح عمرانی، کشاورزی و زیرساختی دهه فجر امسال در دلفان به بهره‌برداری می‌رسد.

بهره‌برداری از 18 طرح عمرانی در دلفان

 علی باقری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در خرم‌آباد اظهار داشت: این طرح‌ها شامل گازرسانی به سه روستا با اعتباری بالغ بر 1700میلیون ریال، افتتاح 641 واحد مسکن مهر با اعتباری بالغ بر دو هزار میلیون ریال، جدول‌گذاری و پیاده‌روسازی شهر هفت چشمه با 230 میلیون ریال، چراغانی داخل شهر دلفان و آسفالت خیابان‌های اصلی این شهر با 165 میلیون ریال و ... هستند.

این مسئول یادآور شد: افتتاح گاوداری‌های کوچک با 9 هزار میلیون ریال، پرورش ماهی سردآبی با 1700 میلیون ریال، آبیاری قطره‌ای با 130 میلیون ریال، بهره‌برداری از کمربندی نورآباد به هرسین با 150 هزار میلیون ریال، برق‌رسانی به هشت روستای گاودانه‌ها، پشت‌قلاته، ته‌سران، چغاسلمان، نظرآباد، ایمان‌‌آباد، احمدآباد، سرکشتی و ...با اعتباری بالغ بر 3 هزار و 860 میلیون ریال، نصب 900 دستگاه چراغ در سطح دلفان، و... از دیگر طرح‌های آماده افتتاح دلفان در دهه فجر هستند.

فرماندار شهرستان دلفان گفت: در دهه فجر امسال کارخانه آرد یاوردلفان با اعتباری بالغ بر 25 هزار میلیون ریال و کارخانه دام دلفان با 500 میلیون تومان اعتبار به بهره‌برداری می‌رسند.

انتهای پیام/2304/ل20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول