اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل صدا و سیمای مرکز زنجان:

مستند «شهید شهریاری» در زنجان ساخته می‌شود

مدیرکل صدا و سیمای مرکز زنجان گفت: مستند «شهید شهریاری» توسط صدا و سیمای مرکز زنجان ساخته می‌شود.

مستند «شهید شهریاری» در زنجان ساخته می‌شود

مرتضی صفری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار داشت: صدا و سیمای مرکز زنجان مستندهای جدیدی را در دست ساخت دارد.

وی به ساخت مستند «شهید شهریاری» در زنجان اشاره کرد و افزود: این مستند یکی از فاخرترین مستندهای در حال تولید درباره این شهید گرانقدر زنجانی است.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز زنجان شهید شهریاری را افتخاری برای استان زنجان و کشورمان دانست و تصریح کرد: بیش از 85 درصد ساخت مستند شهید شهریاری انجام شده است.

این مسئول با اشاره به اینکه کارگردانی و تهیه‌کنندگی مستند شهید شهریاری بر عهده حسن دهقان است، یادآور شد: این مستند به مدت 52 دقیقه از ابتدای سال جاری در دست تولید است.

* ساخت مستند سرداران شهید استان زنجان

صفری با اشاره به اینکه مستندهای دیگری در صدا و سیمای مرکز زنجان تولید می‌شود، بیان داشت: مستند سرداران شهید استان زنجان جزو این برنامه‌ها است.

وی با اشاره به اینکه زندگی چهار شهید استان زنجان در این مستند به تصویر کشیده می‌شود، ادامه داد: شهیدان «احدی، بیات، اشتری و رستم خانی» جزو شهیدان این مستند است.

* تولید 52 قسمت کار عروسکی انیمیشن در صدا و سیمای مرکز زنجان

مدیرکل صدا و سیمای مرکز زنجان در ادامه به تولید 52 قسمت کار عروسکی انیمیشن در این مرکز اشاره کرد و افزود: شیوه و قالب برنامه سازی این اثر شاید برای نخستین بار در استان و جزو معدود کارهای تولید شده در کشورمان باشد.

این مسئول با بیان اینکه در همه مراکز استان‌های کشورمان از این شیوه استفاده می‌شود، اظهار کرد: 20 درصد این مجموعه عروسکی و 80 درصد مابقی نیز انیمیشن است.

صفری با بیان اینکه مجموعه انیمیشن عروسکی دارای مفاهیم اخلاقی و ارزشی خوبی است، بیان کرد: این مجموعه در حوزه کار، تلاش، تولید و تحصیل علم برای مخاطب کودک و نوجوان ساخته می‌شود.

وی در پایان خاطر نشان کرد: ساخت مجموعه انیمیشن عروسکی اواخر دی ماه امسال به پایان رسید.

انتهای پیام/73008/ل30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول