اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل ارشاد استان قم:

نقش کانون‌های مساجد در چشم‌انداز نظام مورد توجه قرار گیرد

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم گفت: در حوزه فعالیت کانون‌های فرهنگی هنری مساجد باید نقش این کانو‌ن‌ها در چشم‌انداز 20 ساله نظام مدنظر قرار گیرد.

نقش کانون‌های مساجد در چشم‌انداز نظام مورد توجه قرار گیرد

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، حجت‌الاسلام والمسلمین عبدالرضا ایزدپناه چهارشنبه شب در دیدار با دبیر شورای عالی کانون‌های مساجد کشور با اشاره به اثرگذاری فعالیت‌های فرهنگی در راستای کاهش مشکلات و آسیب‌های اجتماعی بیان کرد: با تکیه بر فرهنگ می‌توان بسیاری از آسیب‌های اجتماعی در جامعه را برطرف کرد.

وی با اشاره به آغاز فعالیت خود در مسئولیت مدیریت عرصه فرهنگ در قم ادامه داد: باید از ظرفیت مراکز دینی و فرهنگی و به ویژه مساجد در راستای تحقق این مهم بهره برد.

مشاور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به اینکه مدیریت ارشد استان قم نیز دغدغه فرهنگی داشته و بر ضرورت بهره‌گیری از فضای دینی تاکید دارد بیان داشت: بهره‌گیری از ظرفیت‌های دینی در راستای ارتقاء سطح فرهنگی در دستور کار قرار داد.

وی با اشاره به اینکه در مساجد انسان‌های متدین و دیندار تربیت می‌شوند، افزود: در حوزه فعالیت کانون‌های فرهنگی هنری مساجد باید نقش این کانو‌ن‌ها در چشم‌انداز 20 ساله نظام مدنظر قرار گیرد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم ضرورت برنامه‌ریزی برای بهره‌مندی از ظرفیت کانون‌های مساجد را مورد تاکید قرار داد و خاطرنشان کرد:‌ باید در مساجد شاهد همدلی بین امام جماعت، هیئت امنا، کانون‌ها و بسیج باشیم تا مسجد بتواند کارکرد و تاثیرگذاری خود را داشته باشد.

وی با اشاره به اینکه در کانون‌ها شرایط خوبی برای فعالیت در عرصه فرهنگ فراهم شده است، افزود: رشد اخلاقی نیز از دیگر نکاتی است که باید در کانون‌ها مورد توجه قرار گیرد و وزارت ارشاد نیز در این زمینه دغدغه دارد.

انتهای پیام/2258/ر20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول