اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کمیسیون عمران شورای اسلامی تهران تاکید کرد

تلاش برای ویژه دیدن ری در برنامه پنج ‌ساله دوم شورای شهر

رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای اسلامی شهر تهران گفت: کمیته مدیریت شهری شهرستان ری با ارائه پیشنهادات کارشناسی شده از فرصت برنامه پنج ساله دوم استفاده کنند.

تلاش برای ویژه دیدن ری در برنامه پنج ‌ساله دوم شورای شهر

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، احمد دنیامالی چهارشنبه شب در سومین نشست کمیته مدیریت شهری تهران که به میزبانی شهرداری باقرشهر برگزار شد، با اشاره به تدوین برنامه پنج ‌ساله دوم شورای اسلامی شهر تهران اظهار داشت:‌ این روزها برنامه پنج ساله دوم شورای اسلامی شهر تهران مراحل نهایی را طی می‌کند و کمیسیون تلفیق شورای اسلامی شهر تهران کار فشرده‌ای را آغاز کرده است.

رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای اسلامی شهر تهران ضمن بررسی مشکلات شهرری خطاب به مسئولان کمیته مدیریت شهری شهرستان ری گفت: برنامه پنج ‌ساله دوم شورای اسلامی شهر تهران فرصت مناسبی است که پیشنهادات کارشناسی شده را برای لحاظ شدن در برنامه پنج ساله دوم شورای اسلامی شهر تهران به این شورا ارائه دهد.

وی در ادامه با اشاره به اشراف روسای کمیسیون برنامه بودجه، کمیسیون عمران و ... به مسائل شهرری عنوان کرد: امید است در برنامه پنج ‌ساله دوم جایگاه ویژه‌ای برای ری دیده شود.

دنیا مالی با اشاره به مشکلات شهرهای اطراف تهران گفت: اگر تعامل بین تهران و شهرهای اطراف به‌صورت برد برد تعریف نشود هم تهران و هم شهرها به مشکل می‌خورند و تهران باید هزینه مشکلاتی که این شهرها دارند را پرداخت کند پس باید در نظام تعاملی مدیریت کرد.

انتهای پیام/2462/ع20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول