اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تکرار/ سردار آسودی:

سپاه و بسیج از هنرمندان انقلابی و متعهد حمایت می‌‏کنند

معاون فرهنگی و تبلیغات نماینده ولی فقیه در سپاه گفت: سپاه و بسیج همیشه از انقلاب و انقلابیون به ویژه کسانی که در خدمت انقلاب، راه امام و شهدا هستند، حمایت می‌کنند.

سپاه و بسیج از هنرمندان انقلابی و متعهد حمایت می‌‏کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران، سردار محمدعلی آسودی در مراسم تقدیر از «حامد زمانی»، هنرمند متعهد و انقلابی که در حسینیه نمایندگی ولی فقیه در ستادکل سپاه و با حضور پاسداران برگزار شد، اظهار کرد: حامد زمانی جوانی هنرمند، مذهبی و انقلابی است که دعوت ما را پذیرفت و امروز در جمع سبزپوشان انقلاب اسلامی حاضر شد.

وی اظهار داشت: بر خود وظیفه می‌دانیم از عزیزانی که در عرصه هنر در همه زمینه‏‌های ادبیات، سرود، فیلم، تئاتر، موسیقی و موضوعات مختلف سخن شهدا، امام شهیدان و رهبر معظم انقلاب اسلامی و همه مجاهدان و کسانی که در جبهه مقاومت مقابل آمریکای جنایتکار و صهیونیست بین‌الملل هستند، را پیگیری کرده و با تولیدات ماندگار و اثربخش هنری تلاش می‌کنند، تقدیر و از آنها تجلیل کنیم.

معاون فرهنگی و تبلیغات نماینده ولی فقیه در سپاه با بیان اینکه امروز در عرصه جنگ نرم در رویارویی با دشمنان انقلاب اسلامی نیازمند تولیدات فاخر هنری با مضامین انقلاب اسلامی هستیم، اضافه کرد: برای این عزیزان آرزوی سلامتی می‌کنیم و امیدواریم در جبهه دفاع از انقلاب اسلامی باقی بمانند و بتوانند مثل شهدای انقلاب تا پایان کار مقاومت کرده و تولیدات فرهنگی داشته باشند.

آسودی افزود: به هر حال، امروز را در نظر گرفتیم که در خدمت این هنرمند متعهد باشیم، چراکه وی کارهای مختلفی را در دفاع از انقلاب و ارزش‌های اسلامی اجرا کرده است.

وی افزود: این هنرمند انقلابی یک کار ارزشمند برای شهید حسن تهرانی‏‌مقدم به نام «فرمانده» داشته و چند کار دیگر نظیر ترانه‌ تیتراژ پایانی برنامه «دیروز، امروز، فردا» که جای قدردانی دارد.

معاون فرهنگی و تبلیغات نمایندگی ولی فقیه در سپاه افزود: کاری که وی در تیتراژ پایانی فیلم «قلاده‎های طلا» اجرا کرده و کارهایی نظیر «مرگ بر آمریکا» و «گزینه‎های روی میز» و «محمد(ص)» همگی درخور تقدیر است.

آسودی اظهار داشت: امیدواریم حامد زمانی در کارهای بعدی هم‏چنان مقاوم، ارزشی و حماسی بماند و کارهای ارزشمندی تولید کند و در سنگر دفاع از انقلاب اسلامی و ارزش‌های الهی هم‏چنان مستدام باشد و قدم‌های محکم‌‏تری بردارد.

به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران، مراسم تقدیر از «حامد زمانی»، هنرمند متعهد و انقلابی کشورمان با حضور سردار محمدعلی آسودی، معاون نماینده ولی فقیه در سپاه در حسینیه نمایندگی ولی فقیه در ستادکل سپاه و با حضور پاسداران برگزار شد.

مراسم تقدیر از حامد زمانی، خواننده متعهد و انقلابی به همت معاونت فرهنگی و تبلیغات نمایندگی ولی فقیه در سپاه در حسینیه نمایندگی ولی فقیه در ستاد کل سپاه با حضور پاسداران برگزار شد و حامد زمانی نیز ضمن بیان سخنانی، به چرایی تولیدات موسیقیایی انقلابی اشاره کرد.

در پایان این مراسم، زمانی قطعاتی از آهنگ امام رضا (ع) را به صورت زنده در جمع پاسداران اجرا کرد و با حضور معاون فرهنگی و تبلیغات نماینده ولی فقیه در سپاه، لوح تقدیری به این خواننده و هنرمند انقلابی تقدیم شد.

انتهای پیام/2568/غ/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول