اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل ورزش و جوانان مازندران خبر داد

حضور ورزشکاران مازندرانی در 28 رشته تیم ملی

مدیرکل ورزش و جوانان مازندران از حضور ورزشکاران مازندرانی در 28 رشته ورزشی در تیم‌های ملی خبر داد.

حضور ورزشکاران مازندرانی در 28 رشته تیم ملی

احمد سعادتمند امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرستان ساری با اشاره به اینکه در حال حاضر 9 استخر دولتی در استان فعالیت می‌کنند، افزود: مهم‌ترین مشکل ورزشکاران علاقه‌مند به شنا نبود استخر استاندارد 50 متر است.

وی گفت: به دلیل نبود امکانات کافی و نداشتن استخر استاندارد در رشته شنا برای برگزاری مسابقات رسمی در استان مشکل داریم.

مدیرکل ورزش و جوانان مازندران با اشاره به افتتاح و بازسازی دوباره استخر دولتی مرحومه رنجبر در ساری گفت: این استخر با تلاش اداره کل ورزش و جوانان استان و ساری  پس از چهار ماه بازسازی فعالیت مجدد را آغاز کرد.

سعادتمند در ادامه درباره مشکلات مالی هیئت‌های مختلف ورزشی در استان اظهار داشت: تحریم اقتصادی موجب شد تا به هیئت‌های ورزشی استان فشار آید و نتوانیم کمک‌های مالی خوبی به هیئت‌ها داشته باشیم.

مدیرکل ورزش و جوانان مازندران در ادامه از کسب 176 مدال جهانی، آسیایی و بین‌المللی توسط ورزشکاران مازندرانی در ترکیب تیم‌های ملی از ابتدا سال 92 خبر داد و افزود: در حال حاضر در 28 رشته ورزشی ورزشکاران مازندرانی در قالب تیم‌های ملی موفق به کسب مدال شدند.

وی با اشاره به حضور گسترده ورزشکاران مازندرانی در اردوی تیم‌های ملی بیان داشت: ورزشکاران مازندرانی با کمترین امکانات ورزشی و مشکلات مالی در کشور سرآمد هستند و موفق به کسب مدال‌های متعدد بین‌المللی و کشوری می‌شوند.

سعادتمند در پایان با اشاره به علاقه‌مندی جوانان مازندران به رشته‌های مختلف ورزشی خاطرنشان کرد: در حال حاضر پیست دوچرخه‌سواری، موتورسواری و اتومبیلرانی، خانه وزنه‌برداری، تکواندو، سالن تیراندازی، زمین اختصاصی تیراندازی باکمان و .... از نیازهای جامعه ورزشی استان است.

انتهای پیام/86005/ر20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول