اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم پاکدشت در مجلس شورای اسلامی:

احداث هر مدرسه قوت قلبی برای فرهیختگان و اندیشمندان است

نماینده مردم پاکدشت در مجلس شورای اسلامی گفت: احداث هر مدرسه قوت قلبی برای فرهیختگان و اندیشمندان است و مسئولان نیز باید خدمات ارزشمند خود را به این امر اختصاص دهند.

احداث هر مدرسه قوت قلبی برای فرهیختگان و اندیشمندان است

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران به‌نقل از روابط‌عمومی آموزش و پرورش شهرستان پاکدشت، فرهاد بشیری در آئین بهره‌برداری از دو باب مدرسه خیر ساز روستایی در این شهرستان گفت: انقلاب اسلامی خدمات و تلاش‌های عظیمی در عرصه‌های مختلف علمی انجام داده است و امروز شاهدیم که دشمنان تکفیری این نظام مقدس تلاش دارند تا از پیشرفت‌های علمی ایران اسلامی جلوگیری کنند.

نماینده مردم شهرستان پاکدشت در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: تکفیری‌ها خون انسان‌های بی‌گناه را به بهانه جهاد و دین داری به زمین می‌ریزند، ولی مردم ایران اسلامی ثابت کرده‌اند که دین داری در ساخت و تجهیز محل علم آموزی است و همه آموزه‌های دین اسلام در این امر خلاصه می‌شود.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: گسترش کانون‌های علم و اندیشه در ایران اسلامی زمینه ساز توسعه همه جانبه کشور است و این مهم باید هر روز با قدرت ادامه پیدا کند.

بشیری افزود: احداث هر مدرسه قوت قلبی برای فرهیختگان و اندیشمندان است و مسئولان نیز باید خدمات ارزشمند خود را به این امر اختصاص دهند.

نماینده مردم شهرستان پاکدشت در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: آموزش و پرورش با توجه به حجم فعالیت و محدودیت اعتبار به تنهایی نمی تواند در زمینه مدرسه سازی اقدام کند و خیرین با همت توانسته‌اند با حضور خود این کمبودها را جبران کنند.

عضو کمیسیون آموزش مجلس شورای اسلامی گفت: هم اکنون بیش از 34 درصد از مدارس احداث شده در کشور، توسط خیرین نیک اندیش بنا شده است.

انتهای پیام/2462/ک/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول